Subaru Forester 2.0D
Wysokoprężny Forester to samochód wakacyjno- wycieczkowy, pisze Wojciech Orliński w Wysokich Obrotach. Świetnie sprawdza się w terenie, ma napęd na cztery koła, podwyższone zawieszenie i niskie zużycie paliwa. Dobrze radzi sobie zarówno na ciasnych dróżkach, jak i na autostradzie.
Turbodiesel, o 2 litrach pojemności, 147 KM. Przyśpiesza do setki w 10,4 sekundy, ma sześciostopniową, manualną skrzynię biegów. To spora nowość, do tej pory Subaru oferowało pięć biegów na manualu i cztery przy automacie, czytamy w magazynie. Wymiary: 456/178/170, 261,5 rozstawu osi.
Model 2.0D rozpoznamy po znaczku "Boxer Diesel", widniejącym na drzwiach bagażnika. Za dodatkową opłatą Forester wyposażony zostanie w system nawigacji, jest też opcja uruchamiania auta bez kluczyka, piszą Wysokie Obroty. Subaru Forester 2.0D to koszt minimum 30 390 euro.