Money.plMotoryzacjaWiadomościSamochody terenowe

Hilux - niezniszczalny pick-up Toyoty

2011-07-14 17:30

Hilux - niezniszczalny pick-up Toyoty

Hilux - niezniszczalny pick-up Toyoty
Toyota Hilux z nowym obliczem zadebiutuje na europejskich rynkach w końcu 2011 roku. Celem, jaki Toyota stawia przed tym modelem, jest utrzymanie dominacji na rynku pick-upów w Europie. Od trzech lat z rzędu Hilux jest liderem europejskiego segmentu pick-up. W 2010 roku znalazł 21 866 nabywców, co daje niemal 25% udział w swoim segmencie.

Model po zmianach będzie cechował się odświeżoną stylistyką i niezmiennie atrybutami, z których Hilux słynie na całym świecie: jakości, niezawodności, wytrzymałości w każdych warunkach i najwyższej dzielności w terenie.

Z zewnątrz zmiany obejmą maskę przednią z wlotem, grill, lampy, przedni i tylny zderzak, lusterka, oraz felgi stalowe i aluminiowe (15 i 17-cali).

Zmiany wewnątrz samochodu będą obejmowały szereg udogodnień z zakresu komfortu i jakości wykonania, zbliżając wrażenia z podróży Hiluxem do samochodu osobowego. Wśród elementów, które zostały zmienione, znajdują się zegary wraz z obudową, kierownica, konsola centralna z nowym system nawigacji Toyota Touch, oraz tapicerki foteli.

Materiał użyty do projektu deski rozdzielczej został wykonany z nowego rodzaju tworzywa, zyskując ciemniejszy odcień. Elementy wnętrza otrzymały także srebrne detale.

Moc silnika 2.5 D-4D z napędem na jedną oś zostanie zwiększona o 24 KM, do 144 KM i i 343 Nm osiąganych przy 2000 obrotów /min. Pomimo tego wzrostu mocy, zużycie paliwa w cyklu mieszanym zostanie obniżone o 1l, do średnio 7.3l / 100km, a emisja C02 spadnie o 28 g/km, do średnio 191 g/km.

Dodatkowo Hilux 2.5 D-4D z napędem na jedną oś otrzyma bardziej wytrzymałe zawieszenie, stosowane dotąd w wersjach 4x4. Dzięki temu uciąg wersji z napędem na jedną oś wzrośnie do 2.5 tony.Zarówno silniki 2.5 D-4D jak i 3.0 D-4D będą spełniały normę spalin EURO V.

Podobnie jak w obecnej wersji modelu, Hilux 2012 będzie wyróżniał się najszerszą gamą na rynku: cztery rodzaje nadwozia (pojedyncza, podwójna i półtorej kabiny, oraz nadwozie do dowolnej zabudowy), dwa silniki (2.5 D-4D, 3.0 D-4D), dwie skrzynie biegów (manualna i automatyczna), dwa rodzaje napędów (4x2 i 4x4).

Nowa Toyota Hilux podobnie jak obecna wersja będzie produkowana w zakładach Toyota Motor Thailand oraz Toyota South Africa Motors. Począwszy od 2012 roku będzie oferowana w 36 europejskich krajach, oraz ponad 135 krajach na świecie.

Tagi: zmiany, euro, system, toyota, toyota hilux, honda element
Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl

Oferty motoryzacyjne