Money.plMotoryzacjaWiadomościMotocykle

Yamaha otrzymała "Złoty Laur Klienta 2008"

2008-10-23 00:10

Yamaha otrzymała "Złoty Laur Klienta 2008"

Już po raz drugi Yamaha zdobyła „Laur Klienta" w kategorii „Motocykle".

Mieszkańcy największych miast Polski w badaniu przeprowadzonym przez Grupę Media Partner, wydawcę informacyjnych dodatków Rzecz o Biznesie do Rzeczpospolitej i Przeglądu Gospodarczego do Gazety Prawnej, przyznali marce Yamaha wyróżnienie „Złoty Laur Klienta 2008" w kategorii „Motocykle".

W ogólnopolskim sondażu zrealizowanym w miesiącach od stycznia do czerwca bieżącego roku Grupa Media Partner wyłoniła najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Na wyniki badań złożyły się odpowiedzi w ankietach przeprowadzonych wśród mieszkańców największych miast Polski oraz rezultat głosowania czytelników dodatków Przegląd Gospodarczy do Gazety Prawnej i Rzecz o Biznesie do Rzeczpospolitej. Co istotne, pytania miały charakter otwarty, zatem wskazanie marki Yamaha pozostało w gestii ankietowanych. Badanie potwierdziło znajomość japońskiej marki i sygnowanych nią motocykli przez polskie społeczeństwo oraz pozytywne nastawienie do niej klientów.

Dla Yamaha to drugi tytuł „Laur Klienta" w trzecim badaniu prowadzonym przez Grupę Media Partner w kategorii „Motocykle".

Yamaha Motor Polska dziękuje uczestnikom badania za zaufanie, jakim obdarzyli markę Yamaha, oddając na nią swój głos w wyborze laureata konkursu „Laura Klienta 2008".

Tagi: usługi, Polska, yamaha, peugeot partner
Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl

Oferty motoryzacyjne