Złoty Laur Klienta 2008 dla Hondy Accord
Honda Accord zdobyła I miejsce w konkursie Laur Konsumenta i Klienta 2008" w kategorii Samochody Segmentu D. Organizatorem cyklicznego projektu jest Rzecz o Biznesie", dodatek do dziennika Rzeczpospolita". Laur Konsumenta i Klienta" to program, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Wyniki czwartej już edycji konkursu opracowano na podstawie badań w formie ankiet telefonicznych, elektronicznych oraz bezpośrednich, przeprowadzonych od stycznia do sierpnia 2008 roku. Odpowiadając na pytania otwarte, około 5000 respondentów miało za zadanie wskazać markę, która ich zdaniem jest godnym polecenia liderem w danej kategorii. Ocenie podlegała przede wszystkim znajomość marki, przywiązanie do niej, chęć rekomendacji znajomym, a także opinie na temat jakości produktu, jego stylistyki oraz innowacyjności. Honda Accord, zdobywając Złoty Laur Klienta 2008 w swojej kategorii, poszerzyła grono zwycięzców konkursu.
(ac), Honda