Tyska fabryka spokojna o zamówienia
- Nie planujemy żadnych przerw produkcyjnych. Tyska fabryka musi realizować złożone o wiele wcześniej zamówienia na model "500", który odpowiada wizerunkowi oszczędnego pojazdu w krajach Europy Południowej i Zachodniej. Podobna opinia dotyczy pandy, która dzięki uniwersalnemu nadwoziu (pięciodrzwiowemu) może "udawać" pojazd większy niż jest w istocie przy zachowaniu ekologiczno-ekonomicznej charakterystyki. Wydaje się, że przed laty Fiat postawił na właściwe, choć malutkie konie - stając się liderem produkcji mini-samochodów. A takim pojazdom dużo łatwiej przetrwać ciężkie czasy - tłumaczy dla Dziennika dyrektor handlowy Fiat Auto Poland, Wojciech Masalski.
Szanse polskich fabrykach Fiata rosną dzięki podobnemu typowi produkcji dla Forda - tu przecież powstaje Ka, najmniejszy model amerykańskiego koncernu.Jednak to czas pokaże, czy taka strategi Fiata jest opłacalna dla polskich zakładów.
- ZOBACZ TAKŻE:
- Tanie samochody z Polski?
- Kryzys wstrzymuje produkcję aut
- Renault zwalnia. 6000 osób straci pracę
- Kredyt samochodowy w Money.pl - wypełnij zgłoszenie on-line!
- Ubezpieczenie samochodu on-line w Money.pl - sprawdź!