Range Rover Sport i Evoque w wariancie RS
Do napędu Range Rovera Evoque RS posłuży 300-konna wersja dostępnego obecnie w ofercie 2,0-litrowego czterocylindrowego silnika z turbodoładowaniem. Jeśli chodzi o stylistykę, producent chce podążać drogą rozsądku i stonowania unikając tanich sztuczek, jak wielkie felgi czy liczne dodatki do nadwozia. Auto ma wyróżniać się z tłumu delikatnymi i eleganckimi wstawkami i akcentami.
Następny w kolejce będzie Range Rover Sport RS, który otrzyma wzmocnioną 5,0-litrową jednostkę V8. Silnik będzie charakteryzował się mocą na poziomie około 540 KM - taki wariant napędza już Jaguara XKR-S czy XJR. Jeśli chodzi o osiągi, duży sportowy SUV będzie w stanie przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie około 4,5-sekundy. A jak ze stylistyką nowości?
Tu również nie uświadczymy wielu plastikowych dodatków i "ozdób". W grę wchodzi nowy przedni zderzak z większymi wlotami powietrza, subtelne listwy progowe oraz przeprojektowany tylny zderzak. Sporo zmian zajdzie również we wnętrzu ze specjalnym naciskiem na modyfikacje zawieszenia, układu hamulcowego i prowadzenia.