Money.plMotoryzacjaWiadomościAktualności

Jeep Wrangler Polar Edition - hibernacja legendy

2013-09-03 16:00

Jeep Wrangler Polar Edition - hibernacja legendy

Jeep Wrangler Polar Edition - hibernacja legendy
Niektóre auta już po roku od premiery wydają się nudne i przestarzałe, inne zaś mają na karku kilkanaście lub kilkadziesiąt wiosen, zaś liczne modyfikacje i liftingi jedynie podkreślają ponadczasowy styl. Czy do takich aut zalicza się Jeep Wrangler, który ostatnio doczekał się edycji specjalnej Polar Edition?


Jeep Wrangler ma chyba tyle samo zwolenników, co przeciwników. Jedni chwalą auto za solidność i ponadczasowy wygląd, inni zarzucają sztampowość i kiczowatość. Tak czy inaczej, mimo sędziwego wieku, Wrangler świetnie się trzyma, a dowodem na to mogą być nadal powstające wersje specjalne. A co oferuje nowy Jeep Wrangler Polar Edition?

Producent postanowił zastosować nową atrapę chłodnicy z czarnymi akcentami dekoracyjnymi, sztywny pokrowiec na koło zapasowe, hard-top w kolorze karoserii oraz agresywne 18-calowe felgi Gloss Black z lekkiego stopu. We wnętrzu zmian jest niewiele i ograniczają się ona jedynie do kilku akcentów wykończenia w bieli Polar White.

Jeśli chodzi o zmiany techniczne, nowość dostanie między innymi tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu wewnętrznym Trac-Lok, który zdaniem producenta idealnie sprawdzi się w trudnych warunkach jazdy w dowolnych warunkach pogodowych. Jeep Wrangler Polar Edition będzie dostępny od pierwszego kwartału 2014 w wersji dwudrzwiowej Wrangler i czterodrzwiowej Wrangler Unlimited.

Ponadto w informacji prasowej czytamy:

Jeep Wrangler w edycji limitowanej Polar napędzany jest ekonomicznym, 2,8-litrowym turbodieslem współpracującym z przekładnią automatyczną lub manualną - albo 3,6-litrowym silnikiem benzynowym V-6 połaczonym ze skrzynią automatyczną. Jednostka CRD o pojemności 2,8 litra rozwija moc 200 KM (147 kW) przy 3600 obr/min i moment obrotowy 460 Nm przy 1600-2000 obr/min w parze z pięciostopniową przekładnią automatyczną. W zestawie z manualną skrzynią sześciostopniową silnik ten przy niezmienionej mocy, rozwija nieco niższy moment 410 Nm przy 2600-3200 obr/min. Oferowany alternatywnie na niektórych rynkach silnik benzynowy V-6 o pojemności 3,6 litra współpracuje z automatyczną skrzynią pięciobiegową i rozwija moc 284 KM (209 kW) oraz maksymalny moment obrotowy 347 Nm.

Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl

Oferty motoryzacyjne