Testy Prawa Jazdy
Testy na Prawo Jazdy kategoria D
Rozpocznij test i sprawdź swoją wiedzę-
Pytanie 121 - Ekonomiczna eksploatacja autobusu polega na: więcej
-
Pytanie 122 - Przed rozpoczęciem dłuższej jazdy kierujący autobusem powinien sprawdzić: więcej
-
Pytanie 123 - Po uruchomieniu silnika kierujący autobusem powinien sprawdzić: więcej
-
Pytanie 124 - Przed rozpoczęciem dłuższej jazdy kierujący autobusem powinien sprawdzić: więcej
-
Pytanie 125 - Przyczyną utrudnionego rozruchu silnika o zapłonie samoczynnym może być: więcej
-
Pytanie 126 - Która z tych lampek kontrolnych powinna zgasnąć po uruchomieniu silnika w autobusie? więcej
-
Pytanie 127 - Świecenie się tej lampki kontrolnej podczas pracy silnika oznacza, że urządzenie podgrzewające paliwo jest: więcej
-
Pytanie 128 - Powodem świecenia się w czasie jazdy autobusu lampki kontrolnej "STOP" może być: więcej
-
Pytanie 129 - Poziom oleju w silniku zaleca się mierzyć: więcej
-
Pytanie 130 - Lampka kontrolna tachografu świeci się, gdy: więcej
-
Pytanie 131 - Podczas wymiany koła kierujący autobusem: więcej
-
Pytanie 132 - Nierównomierna praca silnika o zapłonie samoczynnym może być spowodowana: więcej
-
Pytanie 133 - Układ zasilania silnika o zapłonie samoczynnym powinien być odpowietrzony, jeżeli: więcej
-
Pytanie 134 - Odpowietrzanie układu zasilania silnika o zapłonie samoczynnym należy rozpoczynać od: więcej
-
Pytanie 135 - Przyczyną stuków w silniku o zapłonie samoczynnym może być: więcej
-
Pytanie 136 - Przyczyną białego lub błękitnego zabarwienia spalin w autobusie z silnikiem o zapłonie samoczynnym może być: więcej
-
Pytanie 137 - Przyczyną czarnego zabarwienia spalin w autobusie z silnikiem o zapłonie samoczynnym może być: więcej
-
Pytanie 138 - Przyczyną nieosiągnięcia przez silnik o zapłonie samoczynnym pełnej mocy może być: więcej
-
Pytanie 139 - Przyczyną nadmiernego wzrostu temperatury silnika podczas jazdy autobusem może być: więcej
-
Pytanie 140 - W okresie zimy, podczas tankowania autobusu z silnikiem o zapłonie samoczynnym zaleca się: więcej
-
Pytanie 141 - Dodawanie w zimie do oleju napędowego benzyny lub nafty: więcej
-
Pytanie 142 - Przyczyną zwiększonego oporu przy obracaniu kierownicą w autobusie może być: więcej
-
Pytanie 143 - Brak luzu w układzie kierowniczym autobusu świadczy o tym, że: więcej
-
Pytanie 144 - Skuteczność hamowania autobusu sprawdza się przez pomiar: więcej
-
Pytanie 145 - Obsługa pneumatycznego układu hamulcowego autobusu polega m.in. na: więcej
-
Pytanie 146 - Objawem wskazującym na konieczność spuszczenia skondensowanej wody z pneumatycznego układu hamulcowego autobusu jest: więcej
-
Pytanie 147 - Jeżeli przy hamowaniu przód autobusu zmienia tor jazdy w lewo, to przyczyną tego może być brak hamowania: więcej
-
Pytanie 148 - Aby zapobiec uszkodzeniu alternatora, nie należy: więcej
-
Pytanie 149 - Kierujący autobusem powinien okresowo sprawdzać: więcej
-
Pytanie 150 - W trakcie eksploatacji autobusu należy przestrzegać zaleceń podanych przez producenta w instrukcji obsługi pojazdu: więcej
Money.pl nie bierze odpowiedzialności za aktualność testów i wszelkie straty z tego wynikłe.
- Ruch pieszych
- Przepisy porządkowe
- Włączanie się do ruchu
- Prędkość i hamowanie
- Zmiana kierunku jazdy lub pasa ruchu
- Wymijanie, omijanie, cofanie
- Wyprzedzanie
- Przecinanie się kierunków ruchu
- Ograniczona widoczność
- Holowanie
- Rowery, motorowery, zaprzęgi
- Autostrady i drogi ekspresowe
- Zatrzymanie i postój
- Oświetlenie
- Pojazd w ruchu drogowym
- Przewóz ładunków i przyczepy
- Przewóz osób
- Kierowca
- Inne wykroczenia
- Znaki i sygnały drogowe
- Zagrożenie bezpieczeństwa