Money.pl Motoryzacja Warsztaty samochodowe

Auto-Puls. Mechanika, elektromechanika i diagnostyka pojazdowa

Auto-Puls. Mechanika, elektromechanika i diagnostyka pojazdowa

Powstańców Śląskich 210, Wrocław, dolnośląskie (050) 202-90-18
Opinie klientów o warsztacie Auto-Puls. Mechanika, elektromechanika i diagnostyka pojazdowa. 3.2 out of 5 based on 11 reviews

Auto-Puls. Mechanika, elektromechanika i diagnostyka pojazdowa

Auto-Puls. Mechanika, elektromechanika i diagnostyka pojazdowa jakość
  cena
 
Adres Powstańców Śląskich 210, 53-140 Wrocław
Województwo dolnośląskie
Telefon (050) 202-90-18
Płatność kartą Nie
Usługi b.d. cartoteka.pl logo

Najnowsze opinie o Auto-Puls. Mechanika, elektromechanika i diagnostyka pojazdowa

Nick: jakość
  cena
 
Treść opinii:

Podaj szósty znak kodu   7X22VgBuPk
15-07-2016 21:41  |  Marecki jakość
  cena
 
Od trzech tygodni poszukiwałem osoby która pomoże mi z moim problemem. Miałem popsutą wtyczkę czujnika ciśnienia klimatyzacji z powyrywanymi kablami. Mimo odwiedzenia wielu "speców" z dziedziny napraw układu klimatyzacji i elektromechaniki prawie nikt nie potrafił mi pomóc. Jedynie w dwóch miejscach stwierdzono ,że potrafią naprawić usterkę,ale po usłyszeniu ceny ponad 350 zł oraz tego,że trzeba będzie zostawić samochód na 2 dni szukałem dalej. W końcu trafiłem na numer tel do Auto Puls. Zadzwoniłem, opowiedziałem o problemie i zostałem zaproszony tego samego dnia do warsztatu. Właściciel podłączył komputer, potwierdził swoje przypuszczenie i poprosił o danie mu godziny na wyczucie tematu. Po godzinie poinformował mnie gdzie znajdę odpowiednia wtyczkę ( co nie było łatwe - szukałem od ponad miesiąca na szrotach , allegro itp.) Następnego dnia udałem się do wyznaczonego miejsca, zakupiłem wtyczkę i wróciłem do warsztatu. Umówiłem się na wymianę kolejnego dnia. Pan Bogdan poinformował mnie o kosztach całej wymiany i że nie pozwoli mi wyjechać z nierozwiązanym problemem. Auto odstawiłem po pracy a po 2 godzinach usterka została naprawiona. Nareszcie mogę cieszyć się sprawną klimatyzacją. Wiem też gdzie pojadę w przyszłości z moją Mazdą w razie jakichkolwiek problemów. Podsumowując :
- obsługa i stosunek do klienta +
- zlokalizowanie usterki +
- naprawa +
- czas naprawy +
- koszy naprawy +
Naprawdę polecam odwiedzenie Auto Puls gdyż właściciel zna się na swoim fachu i skrupulatnie potrafi wyjaśnić co i jak. Naprawa szybka i skuteczna. Na koniec duży plus za to,że warsztat jest czynny nawet kilka godzin dłużej niż inne , nie tak jak jest podane do 17.
13-06-2016 09:57  |  klientka jakość
  cena
 
Bazując na mojej naiwności i konieczności natychmiastowej naprawy usterki mechanik okrutnie mnie naciągnął. Przełącznik świateł nie został wymieniony, lecz tymczasowo załatany. Skasował straszne pieniądze. Potwierdzam, jak w przypadku innych klientów, moje auto było wykorzystywane do przejażdżek po mieście. Ten pan jest perfidnym oszustem.
11-01-2013 15:52  |  reqiem jakość
  cena
 
Pan Bogusław Zarzecki jest bardzo NIEKOMPETENTNYM mechanikiem.Bardzo.długo naprawiał mi auto(ponad 2tyg.),którym jeżdził po mieście, ciągle mi mówiąc, że trzeba kolejne części wymienić.Na nic nie otrzymałem rachunków ani faktur.Tylko jakieś podliczenie kosztów - NACIĄGNIĘTE!!!policzył części 3 x drożej ,jak w hurtowni(sprawdziłem ceny) i jestem przekonany,że są nie wymienione(brak faktur zakupu), ponieważ auto dalej się psuje w tych samych miejscach:(.Dla mnie to oszust w starym PRLowskim stylu.U mnie też brał zaliczki na kupienie części (sic!) Używa "bajeru",jak on to się zna na wszystkim a reszta świata jest głupia.Przekręcił mi elektronicznie licznik kilometrów,od tej pory nie mogę go nastawić, żeby zobaczyć trasę przejechaną(sam mi się resetuje po przejechaniu 100km)Był widziany na giełdzie w Lubinie z moim autem,gdzie przewoził swoje części samochodowe.SZCZEGÓLNIE NIE POLECAM!!! Mówię NIE takim pseudofachowcom, bo czeka mnie na nowo naprawianie auta od początku w innym zakładzie mech. wiąże się się to z następnymi kosztami.Nowy pan Mechanik widząc "zestawienie kosztów" B.Zarzeckiego,i stan auta po "niby naprawie" litościwie pokiwał głową i zdziwił się ,że jeszcze żaden urząd ani klient nie zrobił z nim porządku........ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!Nie dajcie się naciągnąć!!!
11-01-2013 15:52  |  reqiem jakość
  cena
 
Pan Bogusław Zarzecki jest bardzo NIEKOMPETENTNYM mechanikiem.Bardzo.długo naprawiał mi auto(ponad 2tyg.),którym jeżdził po mieście, ciągle mi mówiąc, że trzeba kolejne części wymienić.Na nic nie otrzymałem rachunków ani faktur.Tylko jakieś podliczenie kosztów - NACIĄGNIĘTE!!!policzył części 3 x drożej ,jak w hurtowni(sprawdziłem ceny) i jestem przekonany,że są nie wymienione(brak faktur zakupu), ponieważ auto dalej się psuje w tych samych miejscach:(.Dla mnie to oszust w starym PRLowskim stylu.U mnie też brał zaliczki na kupienie części (sic!) Używa "bajeru",jak on to się zna na wszystkim a reszta świata jest głupia.Przekręcił mi elektronicznie licznik kilometrów,od tej pory nie mogę go nastawić, żeby zobaczyć trasę przejechaną(sam mi się resetuje po przejechaniu 100km)Był widziany na giełdzie w Lubinie z moim autem,gdzie przewoził swoje części samochodowe.SZCZEGÓLNIE NIE POLECAM!!! Mówię NIE takim pseudofachowcom, bo czeka mnie na nowo naprawianie auta od początku w innym zakładzie mech. wiąże się się to z następnymi kosztami.Nowy pan Mechanik widząc "zestawienie kosztów" B.Zarzeckiego,i stan auta po "niby naprawie" litościwie pokiwał głową i zdziwił się ,że jeszcze żaden urząd ani klient nie zrobił z nim porządku........ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!Nie dajcie się naciągnąć!!!
07-12-2012 15:18  |  walery jakość
  cena
 
Bogusław Zarzecki i jego firma elektromechaniki samochodowej.

Miałem kłopot z zapalaniem auta - w gorące dni po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie działał. Zakład polecono mi w innym zakłądzie. Przyjechałem, wąsaty właściciel (wtedy jeszcze uprzejmy) miernikiem elektrycznym zlokalizował problem w rozruszniku. Pewnym siebie głosem powiedział TRZEBA WYMIENIĆ i nazajutrz wymienił połowę rozrusznika. Oglądałem zmienione elementy – wyglądały zupełnie dobrze, ale co ja tam wiem. Bez szemrania zapłaciłem grubo ponad 400zł, zapaliłem auto (rozrusznik dziwnie kulał, tak jak poprzednio, kiedy kręcił. Ale że było chłodne popołudnie, to zapalił) i odjechałem.

Po kwadransie jazdy próbując zapalić auto na skrzyżowaniu – zablokowałem ruch na swoim pasie, bo oczywiście rozrusznik kręcić ani myślał. Jak już jakoś dojechałem do domu, to zadzwoniłem do Mistrza zgłaszając, że jego „naprawa” była zupełnie chybiona. I tu uprzejmość pana Bogusia zniknęła – „A jak mi udowodnisz, że to ja robiłem twój samochód?” spytał mnie, choć nie byliśmy po imieniu.
Szczęśliwie dla mnie pan Boguś oddając auto drukuje bardzo ładne zestawienie kosztów naprawy: co zrobił, co by zrobił w przyszłości, na ile wycenia swoje cenne usługi, daje pieczątkę, datę i podpis. Więc już wieczorem spotkaliśmy się ponownie w jego zakładzie. Wymieniłem kilka możliwych pomysłów, skoro rozrusznik był robiony niepotrzebnie, ale nie spotkały się one z uznaniem Mistrza. (Jednym z moich pomysłów było sprawdzenie przekaźnika odpowiedzialnego za rozrusznik: „W tym modelu nie ma takiego przekaźnika” oświadczył mi B, a ja już wiedziałem, ze wpadłem po uszy).
W czasie trzeciej wizyty Mistrz zasięgnął gdzieś języka i jednak zdecydował się na wymianę przekaźnika, po który zamierzał udać się poza Wrocław MOIM SAMOCHODEM. Oczywiście odmówiłem, znalazł inny transport, przekaźnik wymienił, ponoć lutował coś w stacyjce. Samochód zapalił kulawo (było chłodno, po czym po kwadransie jazdy zapalać już przestał)
Indagowany telefonicznie o dalsze propozycje Mistrz powiedział „Poddaję się i nie mam pojęcia, co jeszcze mogę zrobić”.
Nazajutrz wyjechałem na wakacje, było gorąco, więc rozkraczyłem się na upalnym odludziu sam, w górach, wiec na pych zapalić szans nie miałem. Przed podróżą na forum internetowym czytałem o możliwej przyczynie mojej usterki.
Dzięki temu po 15 minutach grzebania usterkę usunąłem (potrzebny do tego był tylko śrubokręt) i szczęśliwie zapalam do dziś niezależnie od temperatury otoczenia i auta.
Po 3 tygodniach spotkałem się z Mistrzem aby odzyskać pieniądze za bezzasadnie wykonany zbędny remont rozrusznika. Po kilku minutach bezpłodnej gadaniny i kategorycznej odmowie zwrotu pieniędzy otrzymałem zawoalowana pogróżkę spuszczenia mi łomotu i odlezienia mnie w zakamarkach miasta.
Reasumując:
Bardzo wysokie ceny standardowych czynności warsztatowych
Niekompetencja
Ignorancja („W tym modelu nie ma takiego przekaźnika”)
Uroczy styl załatwiania problemów („jak mi udowodnisz..?”)
Zatem – wnioski wyciągnij sam.

Szukaj serwisu

Serwisy w poszczególnych miastach

warsztat samochodowy Wrocław 673
warsztat samochodowy Legnica 105
warsztat samochodowy Jelenia Góra 102
warsztat samochodowy Wałbrzych 80
warsztat samochodowy Świdnica 66

W TWOIM MIEŚCIE