Auto Serwis Mariusz Dalba
Robotnicza 40d, Wrocław, dolnośląskie (071) 796-70-75Auto Serwis Mariusz Dalba
Auto Serwis Mariusz Dalba | jakość | cena |
Adres | Robotnicza 40d, 53-608 Wrocław (Fabryczna) |
Województwo | dolnośląskie |
Telefon | (071) 796-70-75 |
Godziny otwarcia | poniedziałek-piątek: 8:00-18:00 |
Płatność kartą | Nie |
Strona www | http://www.dalbaserwis.pl |
Usługi | b.d. |
Najnowsze opinie o Auto Serwis Mariusz Dalba
26-04-2011 09:28 | maciek | jakość | cena | ||||
ok dzięki wszystkim za opinie. miałem zamiar tam pojechać żeby zregenerować tylną belkę ale po przeczytaniu tylu negatywnych komentarzy poszukam czegoś innego.
opinia pochodzi z serwisu CARtoteka.pl
|
||||||
04-04-2011 22:42 | Renault | jakość | cena | ||||
Radzę omijać Pana Mariusza Dalba -> badziewiarz, krętacz, PARTACZ, naciągacz, jak nie ma pojęcia to trzeba wymienić na nowe. Nic nie zdiagnozuje. Jeśli widzi kasę to miły. Nastawienie na maskymalny zysk przy dostarczaniu części. Nie diagnozuje tylko zgaduje co może być uszkodzone, przy czym naraża na DUŻE koszta klienta. PROSZĘ OMIJAĆ ten warsztat z daleka. Będzie miał miej klientów to się jakość poprawi!!!
opinia pochodzi z serwisu CARtoteka.pl
|
||||||
01-03-2011 14:33 | dxhunter | jakość | cena | ||||
Całkowicie sie zgadzam z moimi przedmówcami odnośnie zastrzeżeń co do pracy warsztatu pana Mariusza Dalby. Dochodzi do tego wszechobecny chaos organizacyjny, nie szanowanie czasu klienta. Żeby przeprowadzić 5 minutowa rozmowę trzeba poświęciś do 30 minut bo Pan Mariusz między czasie prowadzi z dziesięć rozmów telefonicznych. Nie dotrzymywanie uzgodnionych terminów na wykonywanie napraw. Jeżeli nie chcesz mieć problemów z egzekwowaniem reklamacji bierz fakture i potwierdzenie na wykonaną pracę. Pan Dalba nie udziela żadnej gwarancji na wykonywane usługi. a już w zupełności nie udziela gwarancji na użyte przez Niego części do naprawy. To problem klienta i dostawcy części. Pan Mariusz powinien pujść na jakieś szkolenie z zarządzania i organizcji swojej pracy. Zyska na tym On sam jak i klienci, Dlatego do czasu zmiany stylu i sposobu pracy odradzam korzystania z usług tego warsztatu. A kiedy spadnie ilość klientów poprawi się napewno jakość i standart świadczonych usług w tym warsztacie. Pozdrawiam opinia pochodzi z serwisu CARtoteka.pl
|
||||||
03-02-2011 20:35 | Kangoo | jakość | cena | ||||
Nie będę się rozpisywać czy pan Dalba jest drogi ani jak wygląda jego warsztat. Nie będę również pisać czy pan Dalba jest dobrym fachowcem. Napiszę historię aby można było ocenić Jego uczciwość wobec klienta. On uważa, że postąpił uczciwie, ja uważam, że nie. Awaria : Renault. Awaria w trakcie jazdy. Transport do warsztatu pana Dalby. Diagnoza - uszkodzenie wtryskiwaczy przez zatankowanie „chrzczonego” paliwa. Jako dowód pokazane opiłki żelaza (proponuję zapamiętać sprawę opiłków, ponieważ jeszcze powróci). Pan Dalba informuje o koniecznych naprawach – wymiana wtryskiwaczy ( 4 szt) czyszczenie układu paliwowego, wymiana filtra paliwa. Koszt naprawy ok. 7000 zł ( koszt samych wtryskiwaczy to ok. 4000 zł). Jednocześnie otrzymuję od niego informację, że tego typu naprawa w autoryzowanym serwisie kosztuje 12000 zł. Więc zapada decyzja o naprawie. Po naprawie i odbiorze samochodu auto przejechało ok. 20 km i znów staje. Powraca na warsztat. Diagnoza – uszkodzona pompa paliwowa. Kosztów wymiany pompy nie pamiętam. Po odbiorze auta silnik dość dziwnie pracuje. Dzwonię do pana Dalby. Otrzymuję informację, że tak będzie przez pewien czas. Od tej pory auto jeździło dość, co prawda, mało komfortowo ale nie dyskutuje się z mechanikiem. Końcówka roku 2010. Auto ma zostać sprzedane. Trafia na niezależną stację diagnostyczną i zostaje podłączone do komputera. Diagnoza to pierwszy szok. Uszkodzone wtryskiwacze. Drugi szok to potencjalny kupujący, który dowiedziawszy się kto dokonywał napraw w tym aucie zrezygnował z kupna! Dowiaduję się wtedy, że uszkodzenie wtryskiwaczy nastąpiło w momencie gdy pan Dalba wymieniając wtryskiwacze nie wymienił uszkodzonej już wtedy pompy paliwowej. Powrót do pana Dalby i próba wyjaśnienia sprawy. Pierwsze zdziwienie – pan Dalba postanowił reklamować wtryskiwacze! Reklamacja oczywiście odrzucona. W trakcie rozmowy pan Dalba próbuje podważyć wiarygodność osób oddających je do diagnostyki oraz firmy diagnostycznej Bosch. Powód wprost absurdalny. Jego zakład diagnostyczny nie słyszał nigdy o zaworze sterującym wtryskiwaczy. Umiejscowienie i obecność tego zaworka każdy laik odnajdzie wpisując tę frazę w Google. Na uwagę, że w filtrze paliwa znajdują się opiłki żelaza pada jeszcze ciekawsza odpowiedź „ opiłki zawsze w pewnym stopniu znajdują się w paliwie”. Pan Dalba jako sposób rozwiązania sprawy proponuje montaż zdemontowanych z przywiezionego ze szrotu samochodu wtryskiwaczy. Propozycja oczywiście odrzucona. Teraz pozostał mi zepsuty samochód i ponowne koszty naprawy w innym warsztacie. Na chwilę obecną koszt podwójnej naprawy tego samochodu przekracza jego wartość rynkową. To już koniec tej historii i koniec współpracy z panem Dalbą. Przynajmniej dla mnie. |
||||||
03-02-2011 19:44 | kangoo | jakość | cena | ||||
Nie będę się rozpisywać czy pan Dalba jest drogi ani jak wygląda jego warsztat. Nie będę również pisać czy pan Dalba jest dobrym fachowcem. Napiszę historię aby można było ocenić Jego uczciwość wobec klienta. On uważa, że postąpił uczciwie, ja uważam, że nie. Awaria : Renault. Awaria w trakcie jazdy. Transport do warsztatu pana Dalby. Diagnoza - uszkodzenie wtryskiwaczy przez zatankowanie „chrzczonego” paliwa. Jako dowód pokazane opiłki żelaza (proponuję zapamiętać sprawę opiłków, ponieważ jeszcze powróci). Pan Dalba informuje o koniecznych naprawach – wymiana wtryskiwaczy ( 4 szt) czyszczenie układu paliwowego, wymiana filtra paliwa. Koszt naprawy ok. 7000 zł ( koszt samych wtryskiwaczy to ok. 4000 zł). Jednocześnie otrzymuję od niego informację, że tego typu naprawa w autoryzowanym serwisie kosztuje 12000 zł. Więc zapada decyzja o naprawie. Po naprawie i odbiorze samochodu auto przejechało ok. 20 km i znów staje. Powraca na warsztat. Diagnoza – uszkodzona pompa paliwowa. Kosztów wymiany pompy nie pamiętam. Po odbiorze auta silnik dość dziwnie pracuje. Dzwonię do pana Dalby. Otrzymuję informację, że tak będzie przez pewien czas. Od tej pory auto jeździło dość, co prawda, mało komfortowo ale nie dyskutuje się z mechanikiem. Końcówka roku 2010. Auto ma zostać sprzedane. Trafia na niezależną stację diagnostyczną i zostaje podłączone do komputera. Diagnoza to pierwszy szok. Uszkodzone wtryskiwacze. Drugi szok to potencjalny kupujący, który dowiedziawszy się kto dokonywał napraw w tym aucie zrezygnował z kupna! Dowiaduję się wtedy, że uszkodzenie wtryskiwaczy nastąpiło w momencie gdy pan Dalba wymieniając wtryskiwacze nie wymienił uszkodzonej już wtedy pompy paliwowej. Powrót do pana Dalby i próba wyjaśnienia sprawy. Pierwsze zdziwienie – pan Dalba postanowił reklamować wtryskiwacze! Reklamacja oczywiście odrzucona. W trakcie rozmowy pan Dalba próbuje podważyć wiarygodność osób oddających je do diagnostyki oraz firmy diagnostycznej Bosch. Powód wprost absurdalny. Jego zakład diagnostyczny nie słyszał nigdy o zaworze sterującym wtryskiwaczy. Umiejscowienie i obecność tego zaworka każdy laik odnajdzie wpisując tę frazę w Google. Na uwagę, że w filtrze paliwa znajdują się opiłki żelaza pada jeszcze ciekawsza odpowiedź „ opiłki zawsze w pewnym stopniu znajdują się w paliwie”. Pan Dalba jako sposób rozwiązania sprawy proponuje montaż zdemontowanych z przywiezionego ze szrotu samochodu wtryskiwaczy. Propozycja oczywiście odrzucona. Teraz pozostał mi zepsuty samochód i ponowne koszty naprawy w innym warsztacie. Na chwilę obecną koszt podwójnej naprawy tego samochodu przekracza jego wartość rynkową. To już koniec tej historii i koniec współpracy z panem Dalbą. Przynajmniej dla mnie. |
Serwisy w poszczególnych miastach
warsztat samochodowy Wrocław | 673 |
warsztat samochodowy Legnica | 105 |
warsztat samochodowy Jelenia Góra | 102 |
warsztat samochodowy Wałbrzych | 80 |
warsztat samochodowy Świdnica | 66 |