Money.plMotoryzacjaWiadomościSamochody terenowe

Skoda Yeti. Kampania reklamowa z pazurem

2011-05-13 08:55

Skoda Yeti. Kampania reklamowa z pazurem

Skoda Yeti. Kampania reklamowa z pazurem
Fot. MotoTarget
Miejski. Ale z pazurem to hasło, pod którym wystartowała nowa kampania wizerunkowa modelu Skoda Yeti. Rozpoczęła się ona w maju i potrwa do końca czerwca.

Celem kampanii jest podkreślenie podwójnego charakteru SUV-a Skody. To samochód, który doskonale radzi sobie w miejskiej przestrzeni, ale także na pozamiejskich bezdrożach potrafi pokazać pazur.

W kampanii, która potrwa do końca czerwca, wykorzystywane są główne kanały komunikacji: telewizja (30-sekundowy spot reklamowy), prasa (standardowa i niestandardowa), outdoor oraz internet. Reklamy Yeti widoczne są m.in. na billboardach w wielkich miastach, a także w kinach oraz klubach fitness.

Yeti od momentu pojawienia się na rynku zyskał wielką sympatię, która nie słabnie do dziś. Wszechstronna miejska „terenówka” czeskiego producenta odzwierciedla charakter marki Skoda: jest innowacyjna, energiczna i oferuje swoim klientom liczne przemyślane rozwiązania.

Teraz klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych pakietów wyposażenia: stylistycznego Trendy dla wersji Ambition i Experience (w cenie 800 zł), oraz funkcjonalnego Smart dla wersji Ambition (2600 zł) i dla wersji Experience (2800 zł).

Ĺ kodę Yeti można nabyć teraz już od 57 900 zł.

Źródło: Skoda Auto Polska

autofirmowe.pl
Tagi: internet, samochód, auto, skoda, smart smart, skoda yeti
Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl

Oferty motoryzacyjne