Honda CRF250R 2014 - mistrz stabilności
Ta Honda to typowa Honda. CRF250R jest do bólu przyjazne użytkownikowi. Wskakując za stery od razu czujesz się jak w domu. Wystarczą dwie, trzy głębsze koleiny by poczuć różnicę pomiędzy CRF, a konkurencją.
W klasie motocrossowych dwieściepięćdziesiątek wrze. Niedawno objeżdżaliśmy świeże KTMy, nieco później jeździliśmy na kompletnie nowym Kawasaki KXF250, a dziś przyszedł czas na Hondę. Dla koncernu z Hamamatsu to wyjątkowo ważny model - w Europie co trzeci sprzedany motocykl z dużej rodziny CRF to właśnie wyczynowe ćwierć litra. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że w gamie jest nie tylko CRF450R, ale także motocykle dualsportowe z literą "L" w nazwie, endurówki spod X, czy w końcu niedawno zaprezentowane supermoto CRF250M, to łatwo zrozumieć dlaczego CRF250R jest tak ważne. Zresztą, producenci wszystkich marek motocykli crossowych przy każdej możliwej okazji zaznaczają, że jest to niesamowicie ważny segment.