Can-Am Spyder RT z silnikiem trzycylindrowym
Trójkołowiec Can-Am od zawsze był nieco dziwną alternatywą dla osób, które szukają kompromisu między motocyklem, a quadem, ale przede wszystkim chcą się wyróżniać. Jedno zawsze było pewne - za napęd odpowiadał litrowy silnik V2 Rotax. Teraz jednak Can-Am zaprezentował coś zupełnie nowego -wielki silnik trzycylindrowy o pojemności 1330 cm3, który także jest dziełem Rotaxa. Chyba wszyscy ostatnio polubili 3-cylindrowe jednostki.
Niestety, wzrost mocy nie jest tak spektakularny, jak można by się tego spodziewać po skoku pojemności o ponad 300 cm3. V2 generowało w Can-Amie 100 KM, natomiast nowy silnik generuje 115 KM. Jeśli z kolei chodzi o moment obrotowy, wzrósł on do 130 Nm. Co nie oszukujmy się, nadal wydaje się nieco zbyt małą wartością przy "suchej" masie 460 kg (27 kg więcej niż poprzedni model).