Money.plMotoryzacjaWiadomościAktualności

Shell V-Power Nitro+, czyli paliwa zaawansowane technologicznie

2015-06-01 17:30

Shell V-Power Nitro+, czyli paliwa zaawansowane technologicznie

Shell V-Power Nitro+, czyli paliwa zaawansowane technologicznie

Lata badań, nowoczesne technologie, regularnie wprowadzane innowacje oraz współpraca z zespołem Scuderia Ferrari. Dla Shell jakość jest jednym z kluczowych priorytetów. Efekty badań Shell przekładają się na korzyści dla kierowców.

Prekursor wyznaczający trendy

Paliwa Shell to efekt ponad 100 lat pracy nad wysokiej jakości paliwami. Aby sprostać rosnącym potrzebom kierowców i ich pojazdów, 120 naukowców i specjalistów z całego świata pracuje nad innowacjami i rozwojem zaawansowanych technologicznie paliw oraz wdrażaniem nowych produktów w ośrodkach technologicznych w Holandii, Indiach i USA.

W wyniku ich pasji do tworzenia produktów o najwyższych parametrach i zapewniających lepsze osiągi, powstają paliwa Shell.

W 1998 roku, Shell jako pierwsza firma energetyczna na świecie wprowadziła serię paliw premium – pomagających zwiększać osiągi silników samochodowych. Śladem Shell podążyły inne firmy w branży. Wprowadzone w 2013 roku paliwa Shell V-Power Nitro+ i V-Power Nitro+ Diesel stanowią najnowszą generację paliw premium.

Korzyści paliw premium

Paliwa premium Shell mają za zadanie nie tylko chronić silnik. Zostały zaprojektowane z myślą, by poprawiać osiągi i optymalizować zużycie silnika. Wykorzystują unikalną technologię (Technologia Modyfikacji Tarcia), by redukować opory i zwiększać osiągi (dotyczy paliw Shell V-Power Nitro+ i Nitro+ Racing).

Najbardziej zaawansowaną technologicznie benzyną Shell jest Shell V-Power Nitro+ Racing o liczbie oktanowej min. 100. Paliwo to zostało zaprojektowane, by poprawiać osiągi i szybkość reakcji silnika poprzez bardziej efektywne spalanie. Skład paliwa Shell V-Power Nitro+ Racing jest w 99% identyczny jak w wyścigowym paliwie Shell, które używane jest przez zespół Scuderia Ferrari podczas wyścigów Formuły 1.

Shell V-Power Nitro+ to benzyna dla tych, którzy z pasją podchodzą do samochodów i czerpią przyjemność z prowadzenia swojego auta, doświadczając ekscytujących wrażeń z jazdy. Najnowsza technologia paliw Shell posiada unikalny pakiet dodatków uszlachetniających.

Wyjątkowa, formuła o podwójnym działaniu, która zawiera teraz o 25% więcej środka zmniejszającego tarcie w porównaniu z poprzednią wersją paliwa Shell V-Power, została zaprojektowana tak, by nie tylko aktywnie czyścić silnik ze szkodliwych osadów, ale także chronić jego kluczowe części. Shell V-Power Nitro+ pomaga dbać o dobrą kondycję silnika, rewitalizując go z każdym tankowaniem.

Z kolei paliwo Shell V-Power Nitro+ Diesel preferują ci, którzy kładą szczególny naciśk na to, by samochód służył im jak najdłużej. Shell V-Power Nitro+ Diesel pomaga przywracać i utrzymywać moc silnika poprzez aktywne jego oczyszczanie. Zawiera unikalny pakiet dodatków Shell, w tym składniki antykorozyjne, opracowane w celu przeciwdziałania korozji precyzyjnych systemów wtryskowych. Detergenty najnowszej technologii pomagają zapewnić doskonałą kondycję silnika samochodu.

Współpraca techniczna Shell i Ferrari

Już od ponad 60 lat trwa współpraca techniczna pomiędzy Shell i Scuderia Ferrari, której efektem są wspólne, dobre doświadczenia w historii Formuły 1. Dzięki tej współpracy powstała benzyna Shell V-Power Nitro+. Opracował ją ten sam zespół ekspertów, który teraz przygotowuje paliwa wyścigowe Shell V-Power dla Sebastiana Vettela - kierowcy zespołu Scuderia Ferrari na Mistrzostwa Świata Formuły 1 w 2015 roku.

Współpraca techniczna pomiędzy Shell i Scuderia Ferrari jest jedną z najbardziej udanych w dziejach F1. Efektem tego partnerstwa są zwycięstwa zespołu Ferrari w ponad połowie wyścigów Formuły 1, 12 tytułów dla kierowców oraz 10 dla konstruktorów. Współpraca ta ma na celu rozwój paliwa spełniającego najwyższe standardy zarówno dla Ferrari, jak i klientów Shell, aby innowacje na torze mogły okazać się niezwykle ekscytujące także na drodze.

aaaaa Artykuł sponsorowany
Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl