Money.pl Motoryzacja Flota Galerie
2014-04-22 01:12:53

Poślizg nad- i podsterowny bez ESP i z ESP

2 / 9 zdjęć
   
  • ESP pomaga kierowcom nie tylko w czasie jazdy po śliskiej nawierzchni
  • Poślizg nad- i podsterowny bez ESP i z ESP
  • Wyłącznik ESP - czasami konieczna jest dezaktywacja systemu
  • Kontrolka ESP na tablicy rozdzielczej
  • ESP czuwa w każdej chwili, w każdej sytuacji i przy każdej pogodzie
  • Układ stabilizacji toru jazdy dławi poślizg w zarodku
  • ESP stabilizuje auto także podczas jazdy na wprost
  • Nowoczesne systemy ESP potrafią rozpoznać jazdę w terenie
  • ESP oddziaływuje również na układ kierowniczy i koryguje tor jazdy
Odświeżaj automatycznie co sekund  

Poślizg nad- i podsterowny bez ESP i z ESP
W aucie bez ESP poślizg nadsterowny trudniej opanować niż podsterowny. W wypadku poślizgu podsterownego często wystarczy zdjąć nogę z gazu, aby auto wróciło na właściwy tor jazdy.