W teren z klasą i bez dachu - Range Rover Evoque Cabrio
Range Rover Evoque Cabrio powstał na bazie trzydrzwiowej wersji modelu. Rzecz jasna auto musiało przejść szereg dość poważnych modyfikacji, ale zdaniem producenta nie wpływają one na jego wagę i sztywność. Ciężko uwierzyć w te słowa, ale nie pozostaje nam nic innego, tylko odłożyć rozsądek i ponieść się fantazji.
Samochód jest wyposażony w tradycyjny dla kabrioletów składany miękki dach, który kryje się za tylnymi siedzeniami. To rozwiązanie nikogo nie zaskakuje, choć z pewnością niespodzianką byłby składany twardy dach. Niestety nic nam nie wiadomo o ewentualnych planach Land Rovera na temat takiego rozwiązania.
Auto prezentuje się bardzo okazale, a na pierwszy rzut oka może przypominać napompowanego MINI w wersji bez dachu. Jeśli dodamy do tego ogromne, 21-calowe felgi z lekkich stopów, całość wyda się bardzo muskularna i agresywna.
W środku znajdziemy skórzane siedzenia oraz bogate wyposażenie techniczne obejmujące między innymi zaawansowany system audio, 8-calowy wyświetlacz oraz systemy ułatwiające poruszanie się w terenie i parkowanie wraz z zewnętrznymi kamerami. Obawiamy się jednak, że właściwości terenowe z 21-calowymi felgami mogą być dość mizerne.
Evoque Cabrio jest dowodem na to, że przy odrobinie wysiłku można stworzyć kabriolet do jazdy terenowej w bardzo ciekawym i atrakcyjnym wydaniu. Czy spodoba się klientom? Niestety, aby się o tym przekonać musimy poczekać do 2014 lub nawet 2015 roku - wtedy Evoque Cabrio ma szansę trafić do salonów.