Range Rover Evoque - z wizytą u Hamanna
Auto otrzymało dość pokaźną paczkę zmian stylistycznych nadwozia oraz kosmetyczne poprawki 2,2-litrowego silnika Diesla. Otóż pod maskę trafi odrobinę wzmocniony silnik generujący teraz o 31 KM więcej mocy oraz moment obrotowy wyższy o 65 Nm. Zmiany zaszły również w silniku benzynowym, który teraz ma moc większą o 38 KM, moment obrotowy zaś podskoczył o 55 Nm.
Z zewnątrz auto dumnie pręży nowe nakładki aerodynamiczne. Są to przede wszystkim przeprojektowane zderzaki, połączone ze sobą listwami progowymi oraz nakładkami na nadkola. Całość prezentuje się dość dziwnie, a to za sprawą koloru dodatków. Całość wygląda jak doklejona i niepolakierowana. Przy ciemnym nadwoziu jasne dodatki (białe lub jasnoszare) prezentują się jakby było dopiero co zamontowane.
Oprócz tego dwudrzwiowa wersja modelu Evoque dorobiła się ogromnych, 22-calowych felg oraz dwóch centralnie umieszczonych w tylnym zderzaku końcówek układu wydechowego. Czy taka koncepcja Evoqua się Wam podoba? Wydaje nam się, że polakierowanie dodatków w kolorze nadwozia dałoby lepszy efekt, ale o gustach się nie dyskutuje.