2011-05-28 10:33
Świat na benzynę, czyli reklamy aut elektrycznych
Fot. coulombtech.com
Francusko-japoński gigant rozpoczął właśnie nową kampanię reklamową promującą samochody elektryczne. W ramach kampanii opracował dwa krótkie filmiki video sugerujące, że podobnie jak komputer czy suszarka do włosów, auta powinny być napędzane wyłącznie energią elektryczną.
Renault widzi swoją rolę w pomocy konsumentom w dokonaniu tej zmiany [zamiany samochodu spalinowego na elektryczny powiedział Stephen Norman, wiceprezes Globalnego Marketingu i Komunikacji w Renault.
Dlatego zamiast przybliżać pojazdy elektryczne od punktu widzenia ochrony środowiska, firma zdecydowała się podejść do tematu z punktu widzenia życia codziennego po to, aby zbudować koncepcję konkretniejszą, przyjemniejszą i bardziej dostępną.
Tagi:
zmiany, samochody, benzyna, auta, kampania, komputer, elektryczny, elektryczne