Znamy ceny nowego Porsche Cayenne. Tanio nie będzie
Premiera odświeżonego sportowego SUV-a dopiero w październiku, ale już teraz można ustawić się w kolejce w salonie. Za najtańszą wersję auta trzeba zapłacić 332 500 zł.
Za tę kwotę kupimy Cayenne Diesel z 3-litrowym silnikiem o mocy 262 KM i 8-stopniową przekładnią automatyczną. Za dieslową wersję S z motorem V8 o większej pojemności - 4.2 l - zapłacimy już sporo więcej, bo 410 900 zł.
Opcje benzynowe to Cayenne S i Cayenne Turbo. Pierwsza z nich ma pod maską sześciocylindrowy silnik biturbo mocy 420 KM (o 20 KM więcej niż wcześniej) i rozpędza się do setki w 5,5 s. Cena? 401 400 zł.
Druga to już najwyższa półka w całym zestawie. Drapieżność zapewnia jej 4,8-litrowy silnik biturbo o mocy 520 KM i 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Przyspieszenie do setki w tej wersji zajmuje zaledwie 4,5 s, a auto może rozpędzić się do 279 km/h.
W nowym Cayenne liftingowi poddano wygląd auta, zmieniono też jego zawieszenie i silniki. Według producenta średnie zużycie paliwa będzie wynosić 6,6 l-11,5/100 km, a średnia emisja CO2: 173-267 g/km. W przypadku Cayenne S E-Hybrid (jej ceny jeszcze nie znamy) dane te mają wynosić odpowiednio: 3,4 l/100 km i 79 g/km.
Wszystkie podane przez nas ceny są cenami podstawowymi, nie uwzględniają dodatków, które mogą podnieść wartość każdej wersji nawet o kilkadziesiąt tysięcy zł. Oficjalną polską premierę samochodu zaplanowano na 11 października.
Re: Znamy ceny nowego Porsche Cayenne. Tanio nie będzie