Money.plMotoryzacjaWiadomościAktualności

Suzuki Kizashi walczy o amerykański rynek

2010-12-25 13:00

Suzuki Kizashi walczy o amerykański rynek

Suzuki Kizashi walczy o amerykański rynek
Fot. MotoTarget

Zacięta konkurencja w branży motoryzacyjnej zmusza specjalistów od reklamy do sięgania po coraz drastyczniejsze sposoby pokazu niższości rywali. W kampanii promocyjnej modelu Kizashi, Suzuki postanowiło skonfrontować auto z jego najbliższymi konkurentami. Nietrudno domyśleć się, na korzyść jakiego modelu wypadło owe porównanie

Flagowa limuzyna japońskiej marki musiała pokazać swoją wyższość nad Audi A4, Mercedesem klasy C oraz Volvo S40. Co ciekawe, kampania promująca Kizashi zawiera także aspekt humorystyczny przy okazji konfrontacji z klasowymi rywalami, sedan Suzuki został porównany z limuzyną, jeżdżącą sofą, a nawet mężczyzną ubranym w interesujący garnitur.

Filmiki wchodzące w skład kampanii reklamowej, które możecie oglądać poniżej, zostały przygotowane przez amerykańską filię Suzuki, w celu zwiększenia zainteresowania Kizashi na tamtejszym rynku.

 

 

 

 

 

 

Tagi: volvo, kampania, limuzyna, marki, audi, suzuki, sedan, volvo s40
Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl

Oferty motoryzacyjne