Money.plMotoryzacjaWiadomościAktualności

Nowa polityka cenowa Citroena - co się zmieni?

2015-06-04 10:00

Nowa polityka cenowa Citroena - co się zmieni?

Nowa polityka cenowa Citroena - co się zmieni?
Fot. Materiały prasowe Citroen
Od wielu lat Citroen przyzwyczajał nas do sowitych rabatów. Praktycznie żaden klient nie wyjeżdżał z salonu autem, które kosztowało tyle, ile było zapisane w oficjalnym cenniku. Czasami nawet teoretycznie droższy od konkurencji model w ogólnym rozrachunku okazywał się niezłą okazją. Czy to się skończyło?

Do niedawna spoglądając na cennik Citroena, niezaznajomieni z możliwością uzyskania sporego rabatu kręcili nosem myśląc: "Kurcze, dość drogo...". Jednak po wizycie w salonie upust w wysokości kilku lub nawet kilkunastu tysięcy złotych był normą, a to działało jak magnes na nowych klientów i tych, którzy o tych akcjach wiedzieli. W końcu kupić auto przykładowo o 15 tysięcy taniej dostając jeszcze sporo gratisów - to super wyczyn!

Niestety Citroen postanowił nieco spoważnieć i ujednolicił swoje cenniki. Rezultat? Ceny są niższe, ale pole do popisu związane z rabatem, upustem lub gratisowymi dodatkami zostało drastycznie ograniczone. Zdaniem producenta jest to wynik zmian zachowań konsumenckich. Citroen twierdzi, że teraz potencjalny klient chce wiedzieć wszystko od razu, chce znać cenę i nie ma ochoty wróżyć, jaki dostanie rabat.

Dyrekcja francuskiej marki w Polsce chce, by kluczowym argumentem za zakupem były walory produktowe i unikalność Citroena. - Nie bez kozery wraz z wprowadzeniem Citroëna C4 Cactus mówimy o nowym rozdziale w historii naszego brandu, słowami - human - simple i smart. To wartości, które przyświecać mają nie tylko produktowi, ale w ogóle przekładać na nowy obraz Citroëna. Nowa polityka cenowa świetnie temu służy. - dość enigmatycznie mówi dyrektor Marki Citroën w Polsce, Jacek Trojanowski.

Oprócz tego w informacji prasowej czytamy:

"Nowa, prosta i przejrzysta polityka handlowa Citroëna w Polsce - human - simple i smart - nie tylko doskonale wpisuje się w zmieniającą się rzeczywistość sprzedażową, ale też pokazuje atrakcyjność oferty i odpowiada aktualnym trendom. Od 1 czerwca, po radykalnej obniżce, przy jednych z najniższych cen rynkowych, skupi uwagę na atutach produktowych, odważnej stylistyce i technologiach. Jednocześnie wpisana w oczekiwania seria More Life idealnie ilustruje sposób myślenia Citroëna. Samochód, który daje przyjemność za sprawą wyposażenia i dobrze dopasowanej oferty. Wkrótce poskutkuje to pozytywną zmianą wartości także używanych Citroenów."

A co Wy sądzicie o nowych zasadach cenowych? Wyżej kilka przykładowych cenników.

Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl

Oferty motoryzacyjne