Full Service Leasing czyli pełna obsługa w cenie
Full Service Leasing, czyli pełna obsługa finansowa i serwisowa, staje się coraz popularniejszą opcją wśród polskich przedsiębiorstw. Branżowi liderzy już większość swoich usług sprzedają firmom właśnie w trybie FSL.
Polega to na świadczeniu pełnej obsługi przy leasingu lub długoterminowym wynajmie pojazdu, wykraczającej poza aspekty czysto finansowe. W jej skład wchodzą m.in.:- przeglądy i obsługa serwisowa
- likwidacja szkód
- ubezpieczenia i assistance
- wymiana i serwis opon (również sezonowe)
- zapewnienie samochodów zastępczych
- monitoring i kontrola pojazdów
- oferta kart paliwowych itd.
Opłata za komplet takich usług jest zawarta w czynszu leasingowym, a kwota ta obliczana jest przez firmy leasingowe w systemie ryczałtowym. Jej wysokość zależy od zaplanowanych rocznych przebiegów pojazdów objętych usługą FSL. Dzięki takim działaniom przedsiębiorca jest w stanie określić i zaplanować budżet, jaki będzie konieczny na utrzymanie floty. Dotyczy to nie tylko pojedynczych okresów rozliczeniowych, ale całego czasu trwania umowy leasingu.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Re: Full Service Leasing czyli pełna obsługa w cenie
Re: Full Service Leasing czyli pełna obsługa w cenie
Re: Full Service Leasing czyli pełna obsługa w cenie
W Europie nic nowego.
Z tej formy leasingu we Francji korzystaja glownie klienci indywidualni. Sam uzywam juz czwarty egzemplarz...tej samej marki. Za kilka dni...zmiana na inna marke.
Re: Full Service Leasing czyli pełna obsługa w cenie
Re: Full Service Leasing czyli pełna obsługa w cenie
Moze byc 10 tys km/rok ale...moze byc i 40 tys/km/rok. Rzecz w potrzebach klienta i uzgodnieniu poczatkowym warunkow. Od tego zalezy pozniej wysokosc raty miesiecznej. Rata jest zdecydowanie nizsza od klasycznego kredytu. Roznica w tym, ze kupujac na kredyt faktycznie nabywamy samochod (od pierwszego dnia jest nasz). W leasingu po uplywie umownego okresu trzeba: albo dokonac zwrotu (i...brac nastepny) albo dokonac doplaty (okolo 30% wyjsciowej ceny)i stac sie wlascicielem.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Re: Full Service Leasing czyli pełna obsługa w cenie
bo wyjaśnię ten co ma działalność i ma zapłacić podatek dla państwa to bierze auto w leasing i ma stratę nie płaci podatku ma nowe auto
a ten co ma 1300 netto płaci podatek takie państwo
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Re: Full Service Leasing czyli pełna obsługa w cenie
Re: Full Service Leasing czyli pełna obsługa w cenie
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
To nie ma dla mnie sensu.
Zobaczymy co sie stanie z Mielcem I Swidnikiem.
Nawiasem wlosko brytyjski koncern jest nie europejski ?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/