Fiat 500C i Jennifer Lopez w kolejnej reklamie
Oglądając 1-minutowe video można dojść do wniosku, że "maluch" bez dachu promowany przez amerykański oddział Fiata jest tak naprawdę tłem opublikowanej reklamy. Wszystko dlatego, że film skupia się na wypowiedziach J. Lo, która przejeżdżając przez nowojorski Manhattan (oczywiście za kierownicą "500-ki") opowiada o swoim związku z rodzinną dzielnicą Bronx.
Spytacie, co to ma wspólnego z promowanym modelem Fiata? Reklama opowiada, jak proste elementy naszego wychowania mogą pomóc nam wyjaśnić, kim jesteśmy i dokąd zmierzamy oraz posłużyć jako źródło inspiracji do osiągnięcia naszych celów w życiu. Jazda i determinacja są wątkiem wspólnym z marką Fiat i hasłem Życie jest lepsze, kiedy jeździmy - powiedział Olivier Francois, szef Fiata w USA.
Emisja kolejnej reklamy amerykańskiego Fiata 500C rozpoczęła się w poniedziałek.
Re: Fiat 500C i Jennifer Lopez w kolejnej reklamie