Money.plMotoryzacjaWiadomościAktualności

Citroen organizuje akcję Odkup/Złomowanie

2014-04-03 11:00

Citroen organizuje akcję Odkup/Złomowanie

Citroen organizuje akcję Odkup/Złomowanie
W ubiegłym roku Citroën Polska przeprowadził akcję, w ramach której premiował klientów nabywających nowy samochód i pozostawiających swój dotychczasowy używany pojazd w rozliczeniu lub do złomowania. Operacja, która oczyściła polskie drogi z ponad 1000 samochodów powyżej 12 lat, wróciła do oferty w marcu. Dzięki niej klienci dysponujący używanym samochodem mogą zyskać aż do 8.000 złotych dodatkowego bonusu.


Początek bieżącego roku był dla marki Citroën w Polsce bardzo udany. Pierwszy kwartał Citroën Polska zamknął wynikiem 4173 sprzedanych samochodów osobowych i dostawczych, co oznacza wzrost sprzedaży aż o 36,6% w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2013. Jednocześnie udział rynkowy wzrósł z 3,58% ( I kwartał 2013) do 3,86% (II kwartał 2014). Wśród samochodów sprzedanych w tym okresie, nabywców znalazły 594 samochody z homologacją N1 (Berlingo Multispace, C5 Tourer oraz Nowy Grand C4 Picasso).

Drugi kwartał 2014 roku Citroën rozpoczyna pod znakiem kontynuacji akcji premiującej odkup i złomowanie. Klienci indywidualni pozostawiający swój używany samochód w rozliczeniu lub do złomowania mogą zyskać, w zależności od modelu samochodu nowego, który chcą nabyć, aż do 8.000 złotych dodatkowej premii. Promocja prowadzona przez markę Citroën jest powrotem do podobnej operacji przeprowadzonej w ubiegłym roku. W 2013 roku klienci indywidualni korzystający z dodatkowych bonusów, pozostawili w 2013 roku w rozliczeniu 1150 samochodów używanych, a aż 1026 samochodów w wieku powyżej 12 lat zostało zezłomowanych.

Najważniejsze informacje o operacji Odkup / złomowanie:
- dodatkowy bonus za pozostawienie używanego samochodu w rozliczeniu/ do złomowania do 8.000 złotych
- minimum procedur - całością formalności zajmuje się diler
- dedykowana strona, ułatwiająca kalkulacje promo.citroen.pl
- możliwość wyceny samochodu pozostawianego w rozliczeniu przez specjalny moduł na stronie opracowany przy współpracy z Eurotax
- samochody do złomowania starsze niż 12 lat

Operacja związana z premiowaniem pozostawiania samochodów w rozliczeniui do złomowania jest odpowiedzią Citroëna na brak stymulacji rynku samochodów nowych przez państwo oraz liczne zagrożenia wynikające z wieku parku samochodów użytkowanych w Polsce.

Program sprzedaży samochodów używanych z gwarancją Citroën Select

Akcja premiująca odkup związana jest w dużej mierze z profesjonalizacją sieci sprzedaży samochodów używanych, funkcjonującej pod znakiem Citroën Select. Sprzedaż sprawdzonych samochodów używanych z gwarancją i certyfikatem DEKRA prowadzi dziś 18 autoryzowanych dilerów, a liczba ta systematycznie się zwiększa. 20 marca w krakowskim salonie marki Citroën Golemo uroczyście wydano 1000. samochód sprzedany w programie Citroën Select.

Sprzedaż do firm Citroën Business Center

W kanale klienta B2B Citroën również nie przestaje być aktywny. Dedykowani doradcy handlowi i serwisowi, stała, bardzo atrakcyjna stawka za roboczogodzinę oraz oferta rabatowa na części zamienne i ogumienie, park samochodów zastępczych czy usługa door to door to tylko niektóre przywileje, które czekają na klientów instytucjonalnych w 24 handlowych i 31 serwisowych Citroën Business Centers zlokalizowanych na terenie całej Polski.

*Samochody z homologacją ciężarową N1

Na początku tego roku Citroën wprowadził trzy modele z homologacją ciężarową N1 Berlingo, C5 w wersji Tourer i Nowy Grand C4 Picasso. Do tej pory sprzedano już prawie 600 samochodów z tej oferty.

*DS

Od wprowadzenia na rynek DS3 w 2010 roku, modele DS sprzedały sięjuż w ponad 430 000 egzemplarzy. Biorąc pod uwagę sukces handlowy,a także fakt, że 2/3 klientów nie miało wcześniej styczności z produktami Citroëna, podjęto decyzję, że DS przekształci się na przestrzeni najbliższych lat w osobno funkcjonującą markę. W Polsce od 2010 sprzedano 2841 samochodów spod znaku DS, których nabywcami stali się w dużej mierze zupełnie nowi klienci.

*Sukces Nowego Citroëna C4 Picasso

Wprowadzona na polski rynek w połowie 2013 roku II generacja bestsellerowego Citroëna C4 Picasso wnosi powiew świeżości do segmentu minivanów! Nazywany Technospace, Nowy C4 Picasso i jego 7-miejscowa wersja Grand święcą triumfy w plebiscytach i konkursach, zyskując przychylność klientów i dziennikarzy. Od momentu wprowadzenia na polski rynek w Polsce sprzedano już 1613 egzemplarzy C4 Picasso!

*Nowości produktowe 2014

Citroën C4 Cactus: wyznaczający kierunek, w jakim marka będzie podążać w najbliższych latach, C4 Cactus uzupełni gamę Citroëna w segmencie samochodów kompaktowych. Oparty na koncepcie więcej designu, więcej komfortu i więcej użytecznych technologii, C4 Cactus będzie kusił atrakcyjną ceną. To, co między innymi wyróżnia C4 Cactusa to Airbumps, czyli wbudowane w drzwi i zderzaki elastyczne elementyz poduszkami wypełnionymi powietrzem. Chronią one auto przed drobnymi uszkodzeniami w codziennym użytkowaniu. Co więcej, umożliwiają spersonalizowanie swojego C4 Cactusa - Airbumps dostępne są w czterech wersjach kolorystycznych, które łatwo można dopasować do jednegoz 10 oferowanych kolorów nadwozia. W Polsce model dostępnybędzie od września 2014.

Citroën C1: od września br. będzie dostępna w sprzedaży druga generacja najmniejszego modelu z gamy Citroëna, sprzedanego w liczbie ponad 760 000 sztuk od momentu wprowadzenia na rynek w 2005 roku. Auto miejskie, dostępne w wersji 3 i 5-drzwiowej, oferowane jest też w wersji Airscape z otwieranym dachem. Dzięki wyrazistemu designowi nowy Citroën C1 przyciąga uwagę i wyróżnia się na drodze. Model został wyposażonyw wiele użytecznych technologii, m.in. łatwy w obsłudze dotykowy tablet 7 czy technologię Mirroring, która pozwala skopiować użyteczne aplikacje na dotykowy tablet w samochodzie.

Citroën C4 Aircross 4x4: wrażenie siły i dynamizmu wywołaneprzez sylwetkę Citroëna C4 Aircross zostało wzmocnione poprzez dołączenie do oferty napędem na dwie osie. Już w sprzedaży!

Citroën C5 CrossTourer: uterenowiona odsłona Citroëna C5 Tourer zachwyca bardziej wyrazistym designem, a także wysokim komfortem jazdy niezależnie od warunków na drodze, który zapewnia zawieszenie Hydractive III+ i inteligentny system kontroli trakcji. Hydropneumatyczne zawieszenie dostosowuje poziom sztywności i amortyzacji do prędkości jazdy oraz stanu nawierzchni, zapewniając stabilność w każdej sytuacji. Za chwilę w salonach!

Citroën C-Elysee LPG: samochód wyróżniający się przestronnością, wysokim komfortem jazdy i dużym bagażnikiem teraz jest dostępny także z instalacją LPG dostarczaną przez renomowaną firmę Czakram. Klienci indywidualni mogą skorzystać z promocyjnej oferty, w ramach której instalacja gazowa wraz z montażem dostępne są za symboliczną złotówkę.

Citroën Jumper: już pod koniec kwietnia zostanie zaprezentowana nowa odsłona tego bestellerowego samochodu dostawczego marki Citroën.

Citroën C4: jesienią tego roku model ten będzie dostępnytakże z oszczędnym, 3-cylindrowym silnikiem e-THP o mocy 130 KM.

DS3: wprowadzony na polski rynek w 2010 roku miejski model już wkrótce przejdzie atrakcyjny facelifting.

DS5: już teraz dostępny będzie z silnikiem 2.0 BlueHDi 180 i automatyczną skrzynią biegów.

Strategia marketingowa a sport

Citroën od lat święci triumfy w motorsporcie. Marka może poszczycić się 8. tytułami Mistrza Świata WRC w kategorii Producentów oraz 9 tytułami Mistrza Świata WRC, które wywalczył na rajdowych trasach Sébastien Loeb. W bieżącym sezonie rajdowe i wyścigowe trasy będą ciągnęły się od Monte-Carlo po Makao i będą promowały produkty marki Citroën oraz DS wśród publiczności na całym świecie.

W 2014 roku Citroën otwiera nowy rozdział swojej przygody ze sportami motorowymi. Już w dniach 12-13 kwietnia na torze w Marakeszu Sébastien Loeb wystartuje w zupełnie nowej dla siebie dyscyplinie - Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych WTCC. Jego nauczycielem jazdy po torze będzie 4-krotny Mistrz Świata WTCC Yvan Muller. Panowie oraz dwóch innych kierowców wystartują za kierownicą Citroëna C-Elysée WTCC.

Nowe wyzwania stają także przed zawodnikami startującymi w DS3 WRCw Rajdowych Mistrzostwach Świata. Mads stberg i Kris Meeke mają przed sobą dużą porcję nauki i mocną konkurencję.

Na szczęście nad całością strategii WRC oraz WTCC czuwa nowy team manager Citroën Racing Marek Nawarecki. Trzymamy kciuki!

Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl

Oferty motoryzacyjne