Money.pl Motoryzacja Warsztaty samochodowe

Peugeot KIG. ASO i salon sprzedaży

Peugeot KIG. ASO i salon sprzedaży

Bocheńskiego 99, Katowice, Śląskie (032) 250-60-00
Opinie klientów o warsztacie Peugeot KIG. ASO i salon sprzedaży. 4.4 out of 5 based on 5 reviews

Peugeot KIG. ASO i salon sprzedaży

Peugeot KIG. ASO i salon sprzedaży jakość
  cena
 
Adres Bocheńskiego 99, 40-847 Katowice
Województwo Śląskie
Telefon (032) 250-60-00
Płatność kartą Nie
Usługi b.d. cartoteka.pl logo

Najnowsze opinie o Peugeot KIG. ASO i salon sprzedaży

Nick: jakość
  cena
 
Treść opinii:

Podaj szósty znak kodu   zUCKeY51hh
20-06-2017 15:34  |  kery jakość
  cena
 
Pierwszy raz współpracuję z tym warsztatem. Na wstępie niemiła przygoda - przyjechałem dowiedzieć się, co trzeba naprawić w zawieszeniu, bo ewidentnie coś nie grało. Powiedziałem, że chcę się dowiedzieć, co do naprawy i za ile i wtedy bedziemy dalej się zastanawiać. Nie zapytałem czy coś zapłacę, ale i na zleceniu sprawdzenia zawieszenia była wartość: szacunkowy koszt 0 zł. Sprawdzili, powiedzieli, co jest do naprawy i za ile. Fajnie. Po czym gość do mnie - należy się 50 zł. No hmm...Dobra, więc mówię - nic Pan nie mówił, że za dowiedzenie się, za ile mi Pan co naprawi zapłacę, ale dobra. Tylko odliczy mi Pan to od kosztów naprawy, jak będę dalej u Was robić. Obsługujący raczej niezadowolony stwierdził, że "to może coś obniżą". Ja mówię, że nie, że całą sumę i niech to napisze na kartce. Dobra, napisał. Ale z dopiskiem, że do miesiąca zniżka ta obowiązuje. Jak dla mnie straszne naciąganie na każdą złotówkę. Przyjechałem tydzień później, stwierdziłem że chcę zrobić tylko część z tych robót, które zaproponowali do zrobienia. Na to gość od razu, widać ma dobrą pamięć do tego, co mu sie należy, że w takim razie żadnej zniżki nie będzie, jak będę tak robić na raty. No cóż - może i jest w tym jakaś racja po jego stronie, ale na pewno tylko część. No i najważniejsze - jest to moja ostatnia tam wizyta. Nie wiem, czy ten pan miał szkolenie z kontaktów z klientem - czy lepiej naciągnąć pacjenta na 50 zł czy załatwić to na jego korzyść i mieć stałego klienta. Jest jeszcze sprawa merytoryczna - zapytałem, czy po tej naprawie trzeba robić zbieżność. "Nie trzeba" - usłyszałem. Tymczasem w zakładzie, specjalizującym się tylko w ustawianiu zbieżności, dowiedziałem się, że cały ten zakres robót, który mam zrobić wymaga ustawienia zbieżności. No i kolejny inny mechanik to potwierdził.
29-01-2016 00:02  |  Agulka jakość
  cena
 
Witam serdecznie, może ktoś coś jeszcze powiedzieć na temat tego salonu ?Jestem przed zakupem auta u nich i się waham.

Pozdrawiam Aga
28-01-2016 18:40  |  Agulka jakość
  cena
 
Witam serdecznie, może ktoś coś jeszcze powiedzieć na temat tego salonu ?Jestem przed zakupem auta u nich i się waham.

Pozdrawiam Aga
21-03-2012 11:30  |  gic~` jakość
  cena
 
Odradzam zakup samochodu w tym komisie.Chciałem tam kupić samochód.Sprzedawca całkowicie mnie zapewniał że jest bezwypadkowy a samochód jest całkowicie sprawny.Podobno go sprawdzali u siebie w warsztacie..Po profesionalnym sprawdzeniu w ASO okazało się że samochód był szpachlowany,lakierowany a stan techniczny całkowicie nie do przyjęcia.Turbina do regeneracji,wycieki oleju i wiele innych usterek.Gdy powiedziałem sprzedawcy o faktycznym stanie samochodu odpowiedział mi z uśmiechem na ustach,że o usterki ani kolizje nie pytałem.Szczyt bezczelności.Naprawdę omijajcie tych "fachowców" szerokim łukiem.
24-05-2011 16:15  |  Daro jakość
  cena
 
Nie polecam oddania samochodu do serwisu blacharsko-lakierniczego. Mój samochód miał stłuczkę, uszkodzenie belki zderzak tył do malowania. Auto zostało oddane do naprawy. Po czterech dniach dostałem wiadomość iż moje auto zostało naprawione. Jak zobaczyłem zderzak pomalowany to byłem w szoku ! Różnica była kolosalna, zderzak był dwa razy jaśniejszy od całego samochodu. Specjalista ds.blacharsko-lakierniczych wciskał mi kit, że tak ma być,ponieważ zderzak jest plastykowy i zawsze będzie różnica koloru. Stwierdziłem, że auta nie odbiorę aż nie pomalują zderzaka poprawnie. Po krótkiej rozmowie Pan Specjalista powiedział : '' jednak widać różnicę koloru '' zaproponował mi ponowne malowanie zderzaka. Po upływie dwóch dni zadzwoniłem do Firmy. Dowiedziałem się,że auto gotowe do odbioru. Było poprawione tylko tym razem odcień zderzaka był ciemniejszy od reszty auta . Sprawdziłem też przebieg samochodu różnica była 50 km więcej na liczniku. Po zapytaniu pana specjalisty ds. blacharsko-lakierniczych dostałem dziwną odpowiedż ''auto pana było malowane w Chorzowie bo tam mamy lakiernię, a że zderzak był malowany dwa razy to też z tego są te kilometry" Zdenerwowałem się słysząc te słowa wieliego specjalisty i postanowiłem odebrać samochód i więcej nie jechać do serwisu K I G aso Peugeot
opinia pochodzi z serwisu CARtoteka.pl

Szukaj serwisu

Serwisy w poszczególnych miastach

warsztat samochodowy Katowice 336
warsztat samochodowy Częstochowa 266
warsztat samochodowy Bielsko - Biała 244
warsztat samochodowy Gliwice 200
warsztat samochodowy Sosnowiec 182

W TWOIM MIEŚCIE