29-10-2019 00:22 | Dan |
jakość |
|
|
cena |
|
|
Obsługa bardzo niemiła. Na przegląd trzeba oczekiwać ponad godzinę (nie będąc pewnym czy zostanie się obsłużonym). Brak szacunku do klienta. "Kolesiostwo" na tak wysokim poziome, że przede mnie wpuszczano nie jeden samochód bez kolejki (ignorując resztę oczekujących). Brak rezerwacji (przynajmniej dla zwykłych klientów). Na infolini podają nieprawidłowe informacje na temat czasu oczekiwania jak i obleganych godzin. Krótko mówiąc CAŁKOWITA PORAŻKA!!!
|
24-05-2017 14:23 | Gość |
jakość |
|
|
cena |
|
|
Faktycznie zgodzę z wcześniejszymi opiniami z tym ze to było bardzo dawno. Faktyczne kiedyś był to solidny warsztat. Niestety obecnie nie polecam, oszuści i krętacze, a przy tym brak podstawowej wiedzy obecnego mechanika. Poprzedni był solidny teraz to dno. Drogo bo brak klientów i nieprofesjonalnie. Złodzieje. Jakość zero, cena kosmos. Ostrzegam uważajcie!!!! Nie naprawiają, nie potrafią znaleźć najdrobniejszej usterki.
|
05-05-2015 09:22 | szczyglas |
jakość |
|
|
cena |
|
|
A ja wam powiem, że jeździmy z moim ojcem swoimi samochodami tylko do Horli, i nigdy ale to nigdy a nich nie narzekaliśmy. Cenny mają całkiem spoko, samochody były zawsze na tip-top naprawiane. Jedyny minus jaki mogę powiedzieć to to, że czasami długo się czeka w kolejce za wizytę w warsztacie. Jak czytam te komentarze, mówiące jacy oni nie fachowi, drodzy etc to wydaje mi się, że piszą to inne warsztaty w przy domowych garażach w Swarzędzu, którzy złość ich bierze, że ludzie wolą do Horli oddawać samochód.
|
05-06-2012 14:59 | grajas |
jakość |
|
|
cena |
|
|
Jeżdżę tam od prawie pół roku - naprawiali mi kilka różnych rzeczy (cewki, układ hamulcowy, wymiana oleju). Zawsze starali się minimalizować koszty i sprawdzać dokładnie czy wymiana jakiejś część jest konieczna. Wszystko bardzo ładnie działa :)
|
11-02-2012 10:28 | SOKRATES |
jakość |
|
|
cena |
|
|
BARDZO DOBRA OBSŁUGA I KOMPETENTNA. WARSZTAT CZYSTY I ZADBANY- WIDAĆ, ŻE MA GOSPODARZA. CO DO CENY USŁUG, TO ZAWSZE ROZMAWIAM ILE BĘDZIE KOSZTOWAŁA USŁUGA I WTEDY PODEJMUJE DECYZJĘ, ZAWSZE MAM WYBÓR. W RAZIE WIĘKSZYCH PROBLEMÓW PROSZĘ O WYCENĘ I KOMENTARZ NAPRAWY ORAZ INFORMACJĘ TELEFONICZNĄ W CELU PODJĘCIA DECYZJI - DZIAŁA!. CO DO PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, TO NIE PRACOWNIK TO ROBI, A PRZEDE WSZYSTKIM MASZYNA PRZEZ NIEGO OBSŁUGIWANA. JAK W INNEJ STACJI NIE DOSTAŁEM PRZEGLĄDU ZA PRZEPALONĄ ŻARÓWKĘ, TO NERWA MIAŁEM I WIĘCEJ NIE POJECHAŁEM. W TEJ STACJI OTRZYMAŁEM WYTYK, ŻE JEST PRZEPALONA I POWINIENEM JĄ JAK NAJSZYBCIEJ WYMIENIĆ. PRZEGLĄD OTRZYMAŁEM, A ŻARÓWKĘ WYMIENIŁEM POD DOMEM,BO BEZPIECZEŃSTWO NIE JEST MI OBOJĘTNE. SPRZĘT KONTROLNY MAJĄ NA DOBRYM POZIOMIE, WIĘC TEŻ NIE ROZUMIE TYCH MARUDZĄCYCH KOMENTARZY. POLECAM I POZDRAWIAM.
|