Na skróty

Money.pl Motoryzacja Warsztaty samochodowe

Bołtowicz. S.j.

Bołtowicz. S.j.

Rosoła 55, Warszawa, mazowieckie (022) 649-30-03
Opinie klientów o warsztacie Bołtowicz. S.j.. 4.1999998092651 out of 5 based on 5 reviews

Bołtowicz. S.j.

Bołtowicz. S.j. jakość
  cena
 
Adres Rosoła 55, Warszawa
Województwo mazowieckie
Telefon (022) 649-30-03
Płatność kartą Nie
Strona www http://www.boltowicz.pl
Usługi b.d. cartoteka.pl logo

Najnowsze opinie o Bołtowicz. S.j.

Nick: jakość
  cena
 
Treść opinii:

Podaj ósmy znak kodu   CFur7Mvafo
23-04-2012 12:50  |  Marmolada jakość
  cena
 
Jak czytam te opinie to aż nie mogę uwierzyć, że chodzi o ten sam salon przy Rosoła 55?! Byłam w salonie u Bołtowicza w ubiegłym tygodniu na jeździe testowej CX-5tki :) i było przesympatycznie. W sumie to trafiłam do salonu przez stronę internetową, bo można tam było zapisać się na pierwsze jazdy. Wypełniłam formularz i jeszcze tego samego dnia zadzwonił do mnie handlowiec, żeby umówić termin. Sama wizyta przebiegał też bez zarzutów, no i dowiedziałam się wszystkiego o mojej wymarzonej maździe :):) Mąż też jest pozytywnie nakręcony, więc chyba ją kupimy. Chętnie wymienię się uwagami co do CX-5, jest tu już jakiś właściciel?
14-01-2012 20:00  |  niezadowolony jakość
  cena
 
To co dzieje się w tym salonie i serwisie jest dramatyczne i nie jestem w stanie zrozumieć jak firma klasy Mazda toleruje że takie zachowania w firmie działającej pod jej marką. W ostatnich 4 latach kupiłem 3 nowe auta w Polsce w salonie więc mam porównanie. Kupiłem w tym salonie MAzdę CX-9 w styczniu 2011 i poziom obsługi był fatalny. Czułem się jakbym cofnął się w czasie o 30 lat i kupował malucha w Polmozbycie. Pani która mi sprzedawała i wydawała auto nie miała o nim pojęcia. Sprawiała wrażenie jakby nigdy nim nie jeździła i generalnie po wpłacie pieniędzy była niezainteresowana sprzedażą auta; często nie odpisywała na e-maile i nie oddzwaniała.

Sprzedali mi koła zimowe, w których nie da się zainstalować czujników ciśnienia, ale nie raczyli mnie poinformować o tym, że tak będzie więc w zimie mam cały czas zapaloną kontrolkę ciśnienia w oponach. Co ciekawe jak się okazało, że kontrolka się świeci co zauważyłem po 15 minutach jazdy nowym autem (nikt mnie nie poinformował o problemie przy odbiorze auta), zaproponowali mi nabycie czujników po cenie promocyjnej, po czym okazało się że nie da się ich zamontować.

Przy sprzedaży nie zamontowali mi czujników parkowania, które u nich kupiłem i nie potrafili tego zrobić przez kilka miesięcy po nabyciu auta (brak instrukcji z Japonii). Oczywiście przy zamiawianiu auta z czujnikami, nikt mi nie powiedział, że czujniki nie będą działały. Auto zarejestrowałem i ubezpieczyłem i jak chciałem odebrać okazało się że nie ma czujników. Zwodzili mnie z terminem montażu przez tydzień. W końcu odebrałem auto bez czujników.

Pojechałem zatem na przegląd tylko z powodu czujników - chciałem aby zamontowali mi je tam gdzie kupiłem auto. Poziom w serwisie porównywalnie niski jak w salonie, odczucia jak w czasach PRL. Dodatkowo czujniki działają źle a kosztowały bardzo drogo. Widzą przeszkody, których nie ma, włączają się w czasie jazdy, gdy nie ma innych aut ani przeszkód. To moje 3 auto z czujnikami więc mam porównanie. Nie wiem czy sprzedali mi beznadziejne czujniki za wysoką cenę czy źle zamontowali ale problem jest. W pozostałych dwóch autach kupionych niedawno w Polsce (Mitsubishi i Honda) nie miałem z tym problemów.

Radzę omijać to miejsce. Ja tam więcej nie pojadę.

Samo auto sprawuje się za to super.


03-12-2011 01:02  |  koles jakość
  cena
 
Banda wariatów i strata czasu oraz kasy
Robili przeglad za ponad 3000 z rozrzadem a po tygodniu pękł pasek napędów zewnetrznych. Wymieniaja co dobrze płatne a resztą martw się sam - nawet nie pomogli scholować auta - bo po co. Pewnie jakość im sie poprawia bo na parkingu nie ma juz tyle aut co kiedys. Zaproponowali wymiane paska tylko 3 dni trzeba bedzie czekac i 10% rabatu na robote - pomyłka chyba jakaś
27-04-2011 14:41  |  dawny klient jakość
  cena
 
Niestety muszę przyznać racje. Pisze prawie rok od poprzedniej wypowiedzi ale nic się nie zmieniło- kumunizm nadal trwa z tym że zaznali troche kapitalizmu i zdzierają z kieszeni na maxa. Doradcy sprawiają wrażenie jakby byli z innej planety i pełnili jedynie funkcje tłumacza dla mechaników których ulubionym narzędziem pracy jest młotek a doradcy muszą plątać się im przy nogach żeby palca sobie nie zbili. Sugestia dla kadry zarządzającej serwisem- zróbcie "tajemniczego Klienta" i sami wyciągnijcie wnioski. Ja jestem przerażony modelem pracy i jakością świadczonych usług.
W mojej ocenie 1pk - tylko za to że Cie wysłuchają
- (minus)1000 pkt za długi czas NIE wykonania naprawy. Ja więcej nie wróce. Wejdźcie tam i posiedźcie troche - sami ocenicie!
09-07-2010 19:32  |  Klient jakość
  cena
 
Autoryzowany serwis Fiat Alfa Lancia i Mazda.
Wszystko pięknie, ale tylko w nazwie.
A mianowicie, serwis p.Krzysztofa Bołtowicza jak i cała reszta firmy to nic innego jak żart w dzisiejszych czasach. Gdy tylko wejdziesz do firmy widać komunistyczne podejście do klienta, a jak zostawisz swoje ukochane autko do naprawy może się okazać że nie prędko nim wyjedziesz, a jeżeli Ci się uda to bądź przekonany że usterka polegała na dokręceniu jakiegoś elementu a Twoje auto zamiast po 20minutach trafić do Twoich rąk jeździło jeszcze po jedzenie do Baru Chińskiego itd....
Ludzie!!!!!!! Omijajcie ten serwis i salon, chyba że lubicie problemy.
Napisałem tu tylko małą cząstkę tego co dzieje sie tam na ul.Rosoła55.

Pozdrawiam
Klient
Wiadomości Auto-Moto
  • Nie udzielisz pomocy? Odpowiadasz prawnie

    Wielu kierowców liczy na to, że wypadkiem zajmie

  • Dlaczego Lexus nazywa się tak, a nie inaczej?

    Nazwa samochodu to niezwykle istotny element całej

  • Galliano zapowiada wielki powrót. Świat mody mu wybaczy?

    W 2011 roku Galliano został zwolniony z funkcji

Szukaj serwisu

Serwisy w poszczególnych miastach

warsztat samochodowy Warszawa 1451
warsztat samochodowy Radom 199
warsztat samochodowy Płock 126
warsztat samochodowy Siedlce 82
warsztat samochodowy Piaseczno 69

W TWOIM MIEŚCIE