Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

Money.pl Motoryzacja Warsztaty samochodowe

Bołtowicz. S.j.

Bołtowicz. S.j.

Rosoła 55, Warszawa, mazowieckie (022) 649-30-03
Opinie klientów o warsztacie Bołtowicz. S.j.. 4.3 out of 5 based on 6 reviews

Bołtowicz. S.j.

Bołtowicz. S.j. jakość
  cena
 
Adres Rosoła 55, Warszawa
Województwo mazowieckie
Telefon (022) 649-30-03
Płatność kartą Nie
Strona www http://www.boltowicz.pl
Usługi b.d. cartoteka.pl logo

Najnowsze opinie o Bołtowicz. S.j.

Nick: jakość
  cena
 
Treść opinii:

Podaj piąty znak kodu   vkvU6wpGDm
08-08-2016 10:57  |  sa jakość
  cena
 
Masakra. Trzymajcie się jak najdalej od oszustów. Miałem problem z silnikiem w Fiacie Linea. Pojawiała się ikona silnika i po przejechaniu ok 100km samochód tracił moc, trzeba było wyłączyć i włączyć kluczyk. W warsztacie, po 1,5 godz stwierdzili że była odpięta sonda Lambda. Oczywiście nic się nie poprawiło, pojechałem po raz drugi. Samochód zostawiłem na umówioną godzinę, po 1,5 godz samochód nadal stał na parkingu, po krótkiej awanturze, został przestawiony na warsztat. Po 2 godz poinformowano mnie że trzeba wymienić sondę i pokrywę filtra powietrza. Chcieli za to ponad 1 tys zł. Nawet nie przedstawili wydruku z błędów. Oczywiście kompletnie złe rozpoznanie tak jak za pierwszym razem. Nie zgodziłem się, pojechałem do drugiego warsztatu, tam sprawę załatwili od ręki, nabijając się z niedouków. Stwierdzili że często od Bałtowicza przyjeżdżają niezadowoleni klienci. Bardzo, ale to bardzo nie polecam.
23-04-2012 12:50  |  Marmolada jakość
  cena
 
Jak czytam te opinie to aż nie mogę uwierzyć, że chodzi o ten sam salon przy Rosoła 55?! Byłam w salonie u Bołtowicza w ubiegłym tygodniu na jeździe testowej CX-5tki :) i było przesympatycznie. W sumie to trafiłam do salonu przez stronę internetową, bo można tam było zapisać się na pierwsze jazdy. Wypełniłam formularz i jeszcze tego samego dnia zadzwonił do mnie handlowiec, żeby umówić termin. Sama wizyta przebiegał też bez zarzutów, no i dowiedziałam się wszystkiego o mojej wymarzonej maździe :):) Mąż też jest pozytywnie nakręcony, więc chyba ją kupimy. Chętnie wymienię się uwagami co do CX-5, jest tu już jakiś właściciel?
14-01-2012 20:00  |  niezadowolony jakość
  cena
 
To co dzieje się w tym salonie i serwisie jest dramatyczne i nie jestem w stanie zrozumieć jak firma klasy Mazda toleruje że takie zachowania w firmie działającej pod jej marką. W ostatnich 4 latach kupiłem 3 nowe auta w Polsce w salonie więc mam porównanie. Kupiłem w tym salonie MAzdę CX-9 w styczniu 2011 i poziom obsługi był fatalny. Czułem się jakbym cofnął się w czasie o 30 lat i kupował malucha w Polmozbycie. Pani która mi sprzedawała i wydawała auto nie miała o nim pojęcia. Sprawiała wrażenie jakby nigdy nim nie jeździła i generalnie po wpłacie pieniędzy była niezainteresowana sprzedażą auta; często nie odpisywała na e-maile i nie oddzwaniała.

Sprzedali mi koła zimowe, w których nie da się zainstalować czujników ciśnienia, ale nie raczyli mnie poinformować o tym, że tak będzie więc w zimie mam cały czas zapaloną kontrolkę ciśnienia w oponach. Co ciekawe jak się okazało, że kontrolka się świeci co zauważyłem po 15 minutach jazdy nowym autem (nikt mnie nie poinformował o problemie przy odbiorze auta), zaproponowali mi nabycie czujników po cenie promocyjnej, po czym okazało się że nie da się ich zamontować.

Przy sprzedaży nie zamontowali mi czujników parkowania, które u nich kupiłem i nie potrafili tego zrobić przez kilka miesięcy po nabyciu auta (brak instrukcji z Japonii). Oczywiście przy zamiawianiu auta z czujnikami, nikt mi nie powiedział, że czujniki nie będą działały. Auto zarejestrowałem i ubezpieczyłem i jak chciałem odebrać okazało się że nie ma czujników. Zwodzili mnie z terminem montażu przez tydzień. W końcu odebrałem auto bez czujników.

Pojechałem zatem na przegląd tylko z powodu czujników - chciałem aby zamontowali mi je tam gdzie kupiłem auto. Poziom w serwisie porównywalnie niski jak w salonie, odczucia jak w czasach PRL. Dodatkowo czujniki działają źle a kosztowały bardzo drogo. Widzą przeszkody, których nie ma, włączają się w czasie jazdy, gdy nie ma innych aut ani przeszkód. To moje 3 auto z czujnikami więc mam porównanie. Nie wiem czy sprzedali mi beznadziejne czujniki za wysoką cenę czy źle zamontowali ale problem jest. W pozostałych dwóch autach kupionych niedawno w Polsce (Mitsubishi i Honda) nie miałem z tym problemów.

Radzę omijać to miejsce. Ja tam więcej nie pojadę.

Samo auto sprawuje się za to super.


03-12-2011 01:02  |  koles jakość
  cena
 
Banda wariatów i strata czasu oraz kasy
Robili przeglad za ponad 3000 z rozrzadem a po tygodniu pękł pasek napędów zewnetrznych. Wymieniaja co dobrze płatne a resztą martw się sam - nawet nie pomogli scholować auta - bo po co. Pewnie jakość im sie poprawia bo na parkingu nie ma juz tyle aut co kiedys. Zaproponowali wymiane paska tylko 3 dni trzeba bedzie czekac i 10% rabatu na robote - pomyłka chyba jakaś
27-04-2011 14:41  |  dawny klient jakość
  cena
 
Niestety muszę przyznać racje. Pisze prawie rok od poprzedniej wypowiedzi ale nic się nie zmieniło- kumunizm nadal trwa z tym że zaznali troche kapitalizmu i zdzierają z kieszeni na maxa. Doradcy sprawiają wrażenie jakby byli z innej planety i pełnili jedynie funkcje tłumacza dla mechaników których ulubionym narzędziem pracy jest młotek a doradcy muszą plątać się im przy nogach żeby palca sobie nie zbili. Sugestia dla kadry zarządzającej serwisem- zróbcie "tajemniczego Klienta" i sami wyciągnijcie wnioski. Ja jestem przerażony modelem pracy i jakością świadczonych usług.
W mojej ocenie 1pk - tylko za to że Cie wysłuchają
- (minus)1000 pkt za długi czas NIE wykonania naprawy. Ja więcej nie wróce. Wejdźcie tam i posiedźcie troche - sami ocenicie!

Szukaj serwisu

Serwisy w poszczególnych miastach

warsztat samochodowy Warszawa 1451
warsztat samochodowy Radom 199
warsztat samochodowy Płock 126
warsztat samochodowy Siedlce 82
warsztat samochodowy Piaseczno 69

W TWOIM MIEŚCIE