Na skróty

Money.pl Motoryzacja Dodge Caliber Oceny dla modelu Caliber

Ocena Dodge Caliber 1.8VVT 16V 150KM

Ocena dotyczy

Dodge Caliber
Silnik:1.8VVT 16V 150KM
Rocznik: 2009
Przebieg: 81000 km

Autor

muflon
Dodał: 2010-12-29

Średnia ocena

(4.08)
  • Widoczność

    Szału nie ma- amerykańskie auto. Dookoła go pełno, trzeba się przyzwyczaić żeby to ogarnąć.
  • Wyciszenie

    Wyciszenie silnika- super. Przy wyższych prędkościach niestety opór powietrza mocno odczuwalny.
  • Ekonomiczność

    Zużycie paliwa dosyć spore jak na 1.8, jednak akceptowalne jak na 150KM. Ceny części, po znajomości, bez tragedii.

    Raport spalania

    Minimalne średnie spalanie (l/100km):
    5 l/100km
    Maksymalne średnie spalanie (l/100km):
    5 l/100km
  • Całokształt

    Jestem bardzo mile zaskoczony tym samochodem. Po pierwsze, i najważniejsze, auto po prostu wyróżnia się z tłumu- świetnie wygląda, a w dodatku to Dodge. Stawiając go obok europejskiego pojazdu za te same pieniądze zdecydowanie wyróżnia się. Po drugie- do wyrwania za ŚMIESZNE pieniądze. Kupiłem go za cenę 5 lat starszego Golfa, a klasa samochodu (wg mnie oczywiście) zupełnie inna. Po trzecie- prowadzenie. Jeździ się nim o wiele lepiej, niż mogłoby się wydawać. Po czwarte- nie sprawia problemów. Po piąte- ma w sobie to \'coś\'. I ostatnie- PROSZĘ, nie popadajmy w monotonię VW, Audi, Fiatów i innych. Dodge, Chrysler, Alfa Romeo, Jaguar, Infinity to naprawdę marki, które urozmaicają nasze nudne, szare, dziurawe drogi. A opisywany tutaj Dodge Caliber to świetna propozycja dla osób szukających auta w segmecie C, lub nawet troszkę większego.
  • Silnik (kultura pracy, elastyczność)

    Mogłoby być troszkę lepiej, ale narzekać nie ma co. Pracuje tak jak należy.
  • Skrzynia biegów

    Charakterystyczny przeskok przy zmianie biegu jest miły i dla ucha, i dla ręki. Choć mam zastrzeżenia do stosunku przełożeń biegów niższych do wyższych (na jedynce i dwójce kręci się świetnie, później nieco gorzej).
  • Ergonomia

    W porządku. Podłokietniki mogłyby być lepiej dopracowane (lewy za nisko, prawy jakoś dziwnie jeździ i nie daje się ustawić), mimo to jest OK.
  • Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

    Chrysler 300C to to nie jest, ale dużo ludzi dziwi się, ile miejsca ma w środku.
  • Niezawodność (drobiazgi)

    Brak problemów. Drzwi tylko zgrzytały ale same przestały.
  • Układ jezdny

    Chyba największe zaskoczenie. Wydawać by się mogło, że to auto nie może dobrze się prowadzić, a jednak!
  • Wentylacja i ogrzewanie

    Super. Gdy trzeba- grzeje. A gdy trzeba- chłodzi.
  • Stosunek jakość/cena

    Rzecz, która chyba najbardziej zachęca do kupna tego samochodu. Wystarczy wejść na Allegro i sprawdzić, jakiej klasy auto z którego rocznika można wyrwać za grosze.
  • Niezawodność (poważne usterki)

    Nie napotkałem. Reflektor wypadł mi z regulacji i trzeba było go wyciągać, aby następnie zamontować na nowo. To drobiazg w sumie.
  • Co najbardziej Cię zaskoczyło pozytywnie w tym aucie ?
    - Inne: Całokształt.
Wiadomości Auto-Moto
  • Kuba Giermaziak nadal na szczycie klasyfikacji generalnej Porsche Supercup

    Polak zaprezentował solidną jazdę na torze

  • Dlaczego Lexus nazywa się tak, a nie inaczej?

    Nazwa samochodu to niezwykle istotny element całej

  • Galliano zapowiada wielki powrót. Świat mody mu wybaczy?

    W 2011 roku Galliano został zwolniony z funkcji

Partner serwisu

Ceny nowego
Dodge Caliber
od 19691 do 89900